دکوراسیون داخلی

ظاهر تختخواب خود را عاشقانه‌تر کنید

برای برخی افراد تخت دوطبقه مانند زندگی در یک کارتون عاشقانه درباره یک شاهزاده خانم یا فیلمی پر از صحنه های عاشقانه از زندگی شاهزاده ها و اشراف است. با چند ایده ساده می توانید اتاق رویایی خود را بسازید. مجله اینترنتی بنوان در این مطلب با پیشنهادات جذابی به سراغ شما آمده است، لطفا با ما همراه باشید

تخت سایه بان دار

شاید خیلی ها فکر کنند که تخت یک وسیله اضافی در خانه امروزی است که فضای زیادی را اشغال می کند اما شما می توانید با انتخاب مناسب انتخاب خود را شیک و رمانتیک کنید با افزودن پارچه همسان به ریل های قاب، می توانید به راحتی یک تخت چهار طبقه ایجاد کنید >:

تختخواب بدون قاب

سقف اتاق خواب یکی از مفیدترین موارد برای چیدمان تخت است. با قرار دادن پرده در بالای هر گوشه تخت می توانید یک تخت دو نفره زیبا ایجاد کنید. یک پارچه ابریشمی سفید از درختان آویزان کنید و آن را با تخته سه لا، تخته سه لا یا تخته سه لا مدل کنید.

تاج تخت زیبا بسازید

تاج یکی از مواردی است که می تواند تخت خواب شما را جذاب تر کند. پارچه را در فاصله حدود 8 سانتی متری از لبه بیرونی نیم دایره به پنکه وصل کنید. نیم دایره را می توان مستقیماً به سقف نصب کرد یا با یک براکت L روی دیوار از سقف آویزان کرد.

مرتبط  در خانه آینه تزیینی شیک بسازید +ویدیو

سایه‌بان تک حلقه

یک حلقه چوبی یا فلزی به سقف وسط تخت وصل کنید. ملحفه های ابریشمی خود را از میان این حلقه ها رد کنید و در هر گوشه تخت آویزان کنید. تخت ساده شما با ظاهری رمانتیک تر در انتظار شماست. پانل را به سمت بیرون باز کنید، پارچه بیشتری در معرض دید قرار دهید. تخت را قاب کنید یا رشته هایی را در پای تخت قرار دهید.

تختخواب با سایه‌بان چند حلقه

برخلاف کابینت تک حلقه، می توانید دو حلقه یا هر تعداد که می خواهید به تخت بچسبانید تا یک تخت چند حلقه ای ایجاد کنید. یک پارچه ابریشمی سفید را از میان حلقه های مارپیچ عبور دهید، سپس در سمت آویزان تخت و در هر طرف تخت علامت هایی ایجاد کنید تا صاف روی زمین قرار گیرد. زیبایی این مدل تخت را نمی توان نادیده گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا