دکوراسیون داخلی

ساخت دکوری‌های شیک با بطری‌های دور ریز

بطری های فلزی به دلیل استحکام و دوام کمتر مورد استقبال کاربران قرار می گیرند. بهتر است نحوه استفاده از ظروف فلزی را بدانید، فقط باید پوست کندن آن ها را یاد بگیرید و از زیبایی آن لذت ببرید. در این مقاله دلتا نحوه ساخت جواهرات با ظروف بازیافتی را توضیح می دهیم.

ساخت وسایل دکوری با بطری های دور ریز

با کمی خلاقیت می توانید از بطری های فلزی کاردستی های زیبا و بدیع بسازید.

تبدیل بطری های فلزی دور ریختنی به گل رز

برای این کار ابتدا باید بالا و پایین بطری را در یک صفحه صاف جدا کنید. سپس یک سیم پیچ خمیده بکشید و آن را برش دهید. الگو را از داخل کلاهک شروع کرده، جمع کنید و در نهایت گلبرگ ها را به سمت بیرون بچرخانید.

ظروف تزیینی از ایده‌های ساخت وسایل دکوری با بطری های دور ریز

ابتدا قسمت بالای بطری را بردارید. سپس دیوار شیشه ای را حدود سه سانتی متر از انتهای آن که به فاصله نیم سانتی متری است برش دهید. حالا تمام نخ ها را بردارید و 5 تا 8 نخ جمع کنید. هر رشته را با سیم یا نخ از یک بطری بپیچید و رشته را به شکل سیب تا کنید.

مرتبط  ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون سالن زیبایی

ساختن جا شمعی

یک بطری فلزی دربسته بردارید و به صورت عمودی با فاصله یک سانتی متری از بالا و پایین علامت بزنید. فاصله بین علامت ها باید نیم سانتی متر باشد. سپس علائم را از بالا به پایین یا با هر ابزار فلزی برش دهید. سپس رشته ها را از وسط تا کنید تا به شکل بطری درآید. می توانید روی بطری را با تزئینات مختلف رنگ آمیزی یا بپوشانید.

 گلدان از ایده‌های ساخت وسایل دکوری با بطری های دور ریز

بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سر بطری را بردارید و سپس آن را با خاک پر کنید و گل ها را در آن بکارید. تزیین گلدان به عهده شماست.

درست کردن گل آفتاب گردان

برای این کار ابتدا درب بطری را بردارید. سپس دیواره بطری را در فواصل 0.5 سانتی متری تا انتها ببرید. حالا هر رشته را به شکل مثلث خم کرده و روی دیگری قرار دهید. این کار را تا انتهای رشته تکرار کنید.

با قوطی‌های فلزی جامدادی بسازید

تنها چیزی که برای این توده زیبا و پهن نیاز دارید، چند گلدان در اندازه مناسب و یک تخته چوبی است. قوطی ها را روی تخته قرار دهید، سپس رنگ کنید و تزئین کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا