دکوراسیون داخلی

تنها در یک ساعت میز پذیرایی نوروز را بچینید!

آداب و رسوم جشن کریسمس موضوعی است که مجله اینترنتی بنوان می خواهد در این مقاله به بررسی آن بپردازد. آیا قبول ندارید که هیچ چیز بهتر از خوش اخلاقی برای تامین آسایش میزبان و مهمان وجود ندارد؟

آداب پذیرایی در نوروز

در اینجا چند ترفند و تکنیک وجود دارد که به شما کمک می کند میزبانی را سرگرم کننده تر، آسان تر و سریع تر کنید.

نکاتی برای پذیرایی راحت و بی‌دردسر در عید نوروز

  • در پذیرایی عید نوروز مهمترین چیز این است که به فکر آسایش خود و بعد مهمانانتان باشید. کمال گرایی را کنار بگذارید و خودتان و مهمانانتان را اذیت نکنید.
  • موثرترین راه برای دوری از گردش، دنبال غذا و خسته شدن از لذت بردن در عید استفاده از میز پذیرایی عید نوروز است که بزرگ است و همه مواد از قبل چیده شده است.
  • یک قوری یا کتری روی میز بگذارید. به این ترتیب می توانید چای، چای یا حتی قهوه سرو کنید و به مهمانان عزیز حق انتخاب بدهید. هرکسی که دوست دارد چای یا چای بنوشد این کار را انجام می دهد و تاثیر شگفت انگیزتری به پریود آنها می دهد.
  • بیش از تعداد مهمانان، لیوان، چاقو، چنگال و دستمال سفره را روی میز قرار دهید. اگر این نکته را در نظر بگیرید از دردسر شارژ و شستن این وسایل غذایی جلوگیری می کنید و می توانید زمان بیشتری را با مهمانان خود بگذرانید.
  • درست کردن کلوچه، کیک یا کاپ کیک در خانه زمان زیادی نمی برد، پودرهای آماده کار را بسیار آسان کرده است. فضایی بهشتی را در خانه پخش کنید و این عطر روح شما را تقویت می کند.
  • اگر تصمیم دارید از آجیل در سفره نوروز بایرام خود استفاده کنید، یکی از سالم ترین کارها این است که انواع آجیل را جدا کرده و در ظرفی جداگانه نگهداری کنید. هدف این است که گردو را از دست ندهید و هر چه میزبان می خواهد بخورد، انتخاب کنید.
مرتبط  گیاهان آپارتمانی که ماهی یکبار آب نیاز دارند

۷ نوع فرش زیبای اتاق نشیمن را برای تزیین منزلتان ببینید.

چیدمان میز عید در سریع‌ترین زمان از آداب پذیرایی در عید نوروز

قبل از هر کاری باید تصمیم بگیرید که آیا میزتان مدرن، کوچک یا سازنده یا برعکس کاملا سنتی و ایرانی است. هر کدام از این وسایل در جای خود بسیار زیبا و زیبا به نظر می رسند.

  • در طراحی مینیمالیستی، میز وجود ندارد، همه عناصر و ظروف به سادگی استفاده می شوند، رنگ آن معمولا خنثی (سفید یا خاکستری) است و فنجان ها اندازه کوچکی دارند.
  • برای اینکه ظاهری مدرن به طراحی منزل خود ببخشید از ظرفی با رنگ متفاوت در طراحی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، بشقاب های رنگی مختلف را روی یک میز خاکستری یا سفید قرار دهید.
  • فضای سنتی بیشتر بر عناصر فرهنگی و ایرانی تمرکز دارد. بنابراین در محیط سنتی بیشتر از ظروف لعاب دار با نقوش بصری ایرانی استفاده می شود و رنگ و بافت سفره کاملاً با همان ظروف هماهنگ است.
  • گل ها و گیاهان روی میز پذیرایی را نادیده نگیرید زیرا جلوه زیبایی به میز پذیرایی شما می دهند.
  • در هفت‌سین علاوه بر گل‌های فصلی و گیاهان و گیاهان سبز از سنبل استفاده می‌شود که نمادی از باروری و فرا رسیدن بهار است. برای تزیین رنگ میز پذیرایی می توانید تمام سنبل ها را یک رنگ انتخاب کنید یا درخشندگی بیشتری بدهید.
  • استفاده از شمع های نرم و معطر راهی کاربردی برای افزودن جذابیت و روح به اتاق شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا