بهداشت و سلامت

سلامت کلیه‌های خود را با ۵ گیاه تضمین کنید

کلیه از آن دست اندام هایی است که تا زمانی که بیمار نشود یا درد نکند هیچ کس از آن مراقبت نمی کند. اگرچه آنها یکی از حساس ترین اندام های بدن هستند، اما وظیفه آنها پاکسازی خون و دفع سموم است. کلیه ها در تنظیم فشار خون، افزایش گلبول های قرمز و جذب ویتامین D بسیار موثر هستند. تمیز کردن کلیه ها با گیاهان دارویی یکی از راه های حفظ سلامت این اندام ظریف است. با دلتا بمانید.

ریشه گل ادریس، نرم کننده سنگ کلیه

ادریسی توانایی حل کردن سنگ های گوارشی و کلیه را دارد و به جذب ویتامین C در بدن کمک می کند. این گیاه هم به صورت خشک و هم به صورت کپسولی استفاده می شود و عصاره آن تزریقی است.

پاکسازی کلیه ها با گیاهان، ریشه کرفس

ساقه و ریشه کرفس سرشار از پتاسیم و منیزیم است که از التهاب کلیه ها جلوگیری می کند. این گیاه توسط انسان خورده می شود. لازم به ذکر است که کرفس بهترین سبزی برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ است و برای مبتلایان به کم خونی مفید است.

ریشه گل بابونه، پاک کننده کلیه

گل بابونه به عنوان یک معطر استفاده می شود، بافت ها و غشاهای مخاطی را شل می کند. اگر چای بابونه بنوشید، در عین حال کلیه های خود را پاکسازی می کنید.

ریشه گل داوودی

این گیاه حاوی آنتی اکسیدان است و از آسیب سلولی جلوگیری می کند. قند و فشار خون را کنترل می کند و کلسترول خون را کاهش می دهد.

مرتبط  لاغری سریع تنها با خیار

جعفری

این گیاه نه تنها به عنوان ادویه یا چاشنی غذا استفاده می شود. به یاد داشته باشید که روغن زیتون سرشار از ویتامین K است و به روغن کاری کلیه ها کمک می کند. خوردن بیش از حد چربی مضر است. بنابراین هنگام استفاده از آن مراقب باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا