دکوراسیون داخلی

عمارت‎‌ها و دکوراسیون‌های باشکوه سلبریتی‌های هالیوودی

نمی توان انکار کرد که دکوراسیون منزل ستاره های هالیوود الهام بخش دیگر سلبریتی های جهان است. در جهان ستاره ای، رقابت در تمام جنبه های زندگی وجود دارد. ستاره های هالیوود مقیاس دکوراسیون را تغییر داده اند و با جسارت خانه های رویایی را به واقعیت تبدیل کرده اند. نمونه هایی از این خانه های محبوب را با مجله اینترنتی بنوان بیابید.

دکوراسیون خانه سلبریتی های هالیوودی چگونه است؟

درست است که با گذشت سالها از تمایل و اشتیاق جوانان و مردم برای مشهور شدن و ستاره شدن برای داشتن یک زندگی شگفت انگیز و شبیه شدن به این ستاره ها کم نشده است. اگر می خواهید با زندگی این سلبریتی ها آشنا شوید، ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید تا طراحی های داخلی الهام گرفته از زندگی و دکوراسیون منزل سلبریتی های هالیوود را به شما نشان دهیم.

منزل شیک تیلور هیل در دهکده‌ خلوت نشویل

یک خانه کوچک قدیمی که در پشت یک مزرعه بامبو در جاده اصلی پنهان شده است، آرام و آرام. هیل تصمیم گرفت خانه را اصلی نگه دارد، بنابراین دیوارهای چوبی، کف‌های چوبی سخت، کف‌ها و سایر اثاثیه دهه 1980 دست نخورده باقی ماندند. داخل آن عتیقه‌ها و اقلامی از برندهای پندلتون و هرمس قرار دارند. تیلور در این مصاحبه گفت: «برای زیبایی و مجلل کردن خانه خود نیازی به هزینه یک میلیون دلاری ندارید، لوازم جانبی خانه هوشمند را انتخاب کنید و یک استخر سایه دار در بیرون ایجاد کنید تا خانه سبز کاملی باشید. چون موتور باید عوض بشه ،

مرتبط  با بطری شیشه‌ای گلدان‌های رنگی بسازید +ویدیو

همانند تیغی بران، عمارت خیره و دیوانه کننده‌ سوییز بیتز و آلیشیا کیز

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید آبی بی پایان اقیانوس آرام را از هر پنجره خانه خود تحسین کنید؟ اگر نه، حتما باید به خانه سوئیزی بیتس، نوازنده مشهور آمریکایی و همسرش سر بزنید. در لبه یک صخره عجیب، خانه ای دیوانه قرار دارد که جایگاه ویژه ای در فهرست دکوراسیون خانه افراد مشهور هالیوود دارد.

این عمارت عظیم از بتن سفید، فولاد ضد زنگ و سنگ ساخته شده است. ، چوب گردو و شیشه زیاد. سقف این خانه با تراس های شیک مشرف به دریا تزئین شده است و فضای داخلی آن مینیمالیست و ریاضت است، اما دنج و سرشار از روح است. یکی از نکات برجسته فضای داخلی الهام بخش بدون شک معماری جسورانه این خانه است.

عمارت باشکوه کنایی نائومی کمبل

خانه نائومی کمبل در فهرست معروف ترین دکوراسیون خانه هالیوود در رتبه سوم قرار دارد. سوپر مدل جامائیکایی الاصل نائومی از زندگی سوپرمدل خود در لندن و نیویورک فرار می کند و در عوض خانه ای راحت برای استراحت و آرامش پیدا می کند. در خانه ای پر از نور طبیعی و مواد طبیعی و خنثی زندگی کنید، حتی اگر لوکس باشد. بنابراین مصالح ساختمانی طبیعی مانند چوب در گوشه خانه دیده می شود و فضایی یکنواخت و طبیعی و عاری از استرس دنیای واقعی ایجاد می کند. او حتی از مراکش، سنگال و مالیندی مبلمان سفارش داد تا فضایی خاکی و سبک به اتاق ها بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا