دکوراسیون داخلی

قلب تپنده خانه‌تان را زیباتر کنید

قلب خانه نامی است که طراح داخلی به آشپزخانه داده است. در مقایسه با رنگ های دیگر، کابینت های سفید مدرن جلوه ای منحصر به فرد به قلب خانه می دهند. ما در مجله اینترنتی بنوان دلایل قانع کننده ای برای استفاده از کابینت های سفید به شما ارائه می دهیم.

چرا کابینت مدرن سفید؟

بسیاری از مردم فکر می کنند استفاده از رنگ سفید فقط برای دکوراسیون مینیمال مناسب است. ما شما را تشویق می کنیم که شجاع باشید و ظاهری متفاوت برای خانه خود ایجاد کنید. کابینت های سفید این قابلیت را دارند که نور را از سطوح خود منعکس کنند و آشپزخانه شما را بزرگتر نشان دهند. و غیره. اما اگر با رنگ ها و نقش های ملایم و یا حتی رنگ ها و نقش های تند و تند ترکیب شود، زیبایی صد چندان می شود.

کابینت سفید و شلف دیواری

قفسه های چوبی به طور خودکار ظاهری زیبا و شیک به آشپزخانه شما می دهند. قفسه های دیواری یکی از ایده های مدرن برای تامین فضای ذخیره سازی در آشپزخانه است. از طرفی چوب به دلیل ایجاد محیطی گرم و زیبا شناخته شده است. با این حال ترکیب کابینت های سفید مدرن و پیشخوان های چوبی آشپزخانه شما را شیک و زیبا می کند.

ترکیب سبک مدرن و کلاسیک

بسیاری از مردم در مورد استفاده از چوب برای تزئین خانه خود سردرگم هستند. آنها معتقدند که چوب را فقط می توان در دکوراسیون سنتی و روستایی استفاده کرد. همین امر در مورد کابینت های سفید نیز صدق می کند، جایی که می توان با ترکیب عناصر دیگر، یک طرح ساده را جذاب و متمایز کرد. اینها می توانند چیزهایی مانند مبلمان چوبی، میز و صندلی، پانل های چوبی، درهای تزئینی چوبی آشپزخانه یا کابینت های چوبی برای هر قسمت از منطقه باشند.

مرتبط  چه کنیم تا ساختمان جذاب‌تری داشته باشیم؟

بک اسپلش تیره در کنار کابینت سفید

Backsplash از فضای باقی مانده بین مبلمان و طرح های بزرگ استفاده می کند که امروزه بسیار محبوب هستند. با کمدهای مدرن سفید، این قسمت از طراحی تزئینی اهمیت بیشتری دارد. زیرا طراحان داخلی تزیین قلب خانه را انتخاب خوبی برای زندگی می دانند. برای این کار بهتر است کاغذ دیواری طرح دار و رنگ های تیره را انتخاب کنید تا لباس راحت تر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا