دکوراسیون داخلی

بهترین مکان قرارگیری ساعت دیواری در منزل کجاست؟

طراحان داخلی توجه زیادی به قرارگیری و حضور ساعت در خانه دارند. زیرا حرکت دستانش هوای خانه را زیاد می کند و صدایش زندگی خانواده را تنظیم می کند. در این مقاله مجله وب بنوان شما را با اصول یافتن مکان مناسب برای ساعت دیواری در خانه آشنا می کنیم.

کدام اتاق برای نصب ساعت دیواری مناسب است؟

قرار دادن ساعت دیواری در اتاق خواب مناسب نیست. زیرا صدای ساعت می تواند خواب شما را مختل کند. بنابراین بهتر است آن را در هتل قرار دهید.

بهترین نقطه برای قرار دادن ساعت دیواری

تنظیم ساعت زنگ دار خانه قوانین خاص خود را دارد. به عنوان مثال، ساعت را نباید جلوی پنجره یا بالکن قرار داد. حتی وقتی کسی در خانه نیست، حرکت دست ها باعث می شود هوا در خانه به گردش درآید و به آن انرژی می دهد. در عین حال، قرار دادن ساعت در وسط اتاق بد است. برای ساعت دیواری خانه، بهتر است ساعت را در جای مناسبی، روی دیوار کناری قرار دهید.

ارتفاع نصب ساعت دیواری

تایمر را خیلی زیاد یا خیلی پایین تنظیم نکنید. به طور کلی ساعت باید روی قفسه سینه بین چشم ها قرار گیرد. بهتر است ساعت را روی دیوار نصب کنید تا مجبور نباشید در حالت ایستاده برای نگاه کردن به ساعت سرتان را بلند کنید. برای زیباتر کردن خانه خود، بهترین راه های نصب پرده در خانه را بررسی کنید.

مرتبط  ۵ نکته مهم نگهداری از گیاهان آپارتمانی در زمستان

شکل و اندازه ساعت دیواری

بهترین متریال برای ساعت چوبی و بهترین شکل ساعت برای خانه مربع است، زیرا نمادی از ثبات و آرامش درونی است و برای یک زندگی آرام عالی است. ساعت دیواری نباید خیلی بزرگ باشد. برخی از افراد ساعت های رومیزی بزرگ را دوست دارند، اما این ساعت ها برای آپارتمان های کوچک مناسب نیستند و زنگ آن ها باعث اضطراب و نگرانی می شود. نکات طراحی خانه کوچک را بیشتر بخوانید تا آپارتمان کوچک شما بزرگتر به نظر برسد.

بهترین جهت برای قرار دادن ساعت

ساعت را در ضلع جنوبی خانه قرار دهید که مستقیم و پویا است زیرا این جهت متعلق به عنصر آتش است. اگر بله، رنگ ساعت را انتخاب کنید: قرمز، بنفش یا نارنجی.

علاوه بر نما، می توانید ساعت را در شرق یا جنوب شرقی خانه آویزان کنید. همچنین سمت چپ اتاق نشیمن محل مناسبی برای گذراندن وقت است. رنگ ساعت معمولا باید سبز یا فیروزه ای و مربع باشد.

نکته مطالعه: وقتی مبلمان شما قدیمی است این ایده ها را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا