دانستنی

لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران

عکاسی خیابانی در تهران شامل تصاویری از زندگی شهری، اماکن، معماری، اماکن عمومی و فعالیت های مردم تهران است. در این نوع عکاسی، عکاس سعی می کند جزییات جالب و غافلگیرکننده زندگی شهری را ثبت کند و احساسات و تجربیات خود را از طریق تصاویر بیان کند. با ما در دلتاماگ همراه باشید تا با برخی از این مکان های تهران که برای عکاسی شهری مناسب هستند آشنا شوید.

لوکیشن‌های مناسب برای عکاسی خیابانی در تهران

عکاسی خیابانی در تهران هم خوب و هم بد زندگی شهری را منعکس می کند. عکسی که قطعاتی را در پایتخت نشان می دهد. برای عکاسی شهری در تهران می توانید به نقاط مختلف شهر که فضاها و چشم اندازهای جالبی برای عکاسی دارند و دلیلی بر تولد شهر تهران محسوب می شوند مراجعه کنید.

خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر قدیمی ترین خیابان تهران است و از میدان راهان تا میدان تجریش امتداد دارد. در نقاط مختلف این خیابان که مناسب ترین مکان برای عکاسی خیابانی در تهران است، می توانید جا پای اقشار مختلف شهری بگذارید. حتی آنهایی که از کار روزانه خسته شده اند با سروصدای اتوبوس ها و خطوط بی آر تی یا آنهایی که به مراکز خرید و میدان های بزرگ این خیابان می روند به خانه می آیند. اگر به دنبال مکان های عکاسی در تهران هستید، پارک سای و پارک ملت نیز ممکن است برای شما در این خیابان مناسب باشند.

مرتبط  صاحب گران‌ترین و لوکس‌ترین هواپیمای جهان کیست؟

خانه‌های قدیمی میدان بهارستان

اگر به دنبال یک مکان عکاسی در تهران هستید، میدان باهر جایی است که خانه‌هایی را می‌بینید که پیشرو آپارتمان‌های امروزی هستند. خانه‌ها با پنجره‌های رنگارنگ و بالکن‌های کوچک رو به خیابان، با یادآوری روزهای اولیه شهرنشینی تهران، شما را به گرفتن عکس یا سلفی در کنارشان دعوت می‌کنند.
پشت سر است و در خیابان های بسیاری از مناطق تهران مانند جمعه، حافظ، شریعتی و ولیاسر دیده می شود. این خانه ها بنا به دلایلی متروکه، تاریخ تهران را روایت می کنند.

عکاسی از طبیعت در پارک‌های تهران

اگر به عکاسی خیابانی در تهران و مناطق سرسبز آن علاقه مند هستید، بهتر است از زیباترین پارک تهران با انواع گیاهان دیدن کنید. هر روز بر تعداد پارک ها افزوده می شود. عکاسی در تهران و پارک های معروف آن مانند پارک ملت، پارک سای و پارک خیطریه یا بوستان های نسبتاً تازه تاسیس مانند نهج البلاغه و بستان مادران از جمله تفریحات پایتخت هستند. مناطق سرسبزی مانند پل طباط از بهترین مکان های عکاسی در تهران به شمار می روند.

شهرک سینمایی و تجربه تهران قدیم

عکس های خیابانی قدیمی در تهران معانی مختلفی خواهند داشت. سینما سیتی که توسط مرحوم علی خاتمی تأسیس شد را می توان صحنه مدلینگ و عکاسی تهران نیز نامید. این شهر سینمایی معماری و خانه های قدیمی تهران قدیم را به عکاسان نشان می دهد. اگر به دنبال یک مکان عکاسی استودیو مانند در تهران هستید، شهر سینمایی و تلویزیونی ایران (قزولین سابق) یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید است.

مرتبط  معجزه‌ای به نام تار عنکبوت

بازار تهران

اگر به عکاسی خیابانی در تهران علاقه مند هستید و نزدیک به شهر زندگی می کنید، نیازی به اجاره غرفه عکس ندارید. خیابان پنجه خرداد و بازار تهران با فروشندگان و خریداران متعدد خیابانی از سراسر ایران، یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی خیابانی در تهران است که مناظر قدیمی شهر را به تصویر می‌کشد. .

نتیجه‌گیری

عکاسی شهری بر شهر، مردم و خیابان های آن تمرکز دارد که همگی بازتاب دهنده دنیای مدرن هستند. عکاسی خیابان تهران، تاریخ تهران و دوران آن را از طریق خیابان های شلوغ و تلاش مردم برای بقا نشان می دهد. کافی است در هر زمانی از شبانه روز که خورشید خیابان های تهران را روشن می کند، عکاسی خیابانی را در تهران تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا