روانشناسی

مردان تنها به ۶ دلیل زن دوم می‌گیرند

بهتر است بدانید که در بیشتر موارد هیچ اشتباهی انجام نداده اید و احتمالاً شوهرتان فردی فداکار نیست. این مقاله از مجله اینترنتی بنوان توضیح می دهد که چرا مردان همسر دوم دارند. لطفا با ما همراه باشید.

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند

مردان به دلایل مختلف می توانند همسر دیگری بگیرند. سپس این دلایل را توضیح خواهیم داد

دلیل بچه‌دار نشدن زن اول

زنانی هستند که از مشکلات جنسی رنج می برند و نمی توانند زایمان کنند و به دلیل علاقه ای که به همسرشان دارند، نمی خواهند او زایمان کند. بنابراین به او اجازه داد تا زن دوم بگیرد. گاهی خانواده شوهر اولین قدم را برمی دارند و عروس دوم می خرند چون زن بچه ندارد.

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند، پسردار نشدن همسر اول

متأسفانه در خانواده هایی که زن و مرد مورد تبعیض قرار می گیرند، زندگی مردم را بدون امکانات غیر ممکن می دانند و ناباروری را یکی از آفت های زنان می دانند. او را مجبور کرد که همسر اولش شود. داشتن رابطه عاطفی مثبت با موضوع؛ این چیزها را از همسر یا همسرتان پنهان نکنید.

دخالت خانواده شوهر

متاسفانه برخی از مردان بسیار سخت گیر هستند و تحت کنترل خانواده خود هستند. اگرچه این مردان عاشق زنان خود هستند. اما همسرشان ممکن است مورد قبول مادر یا خواهرشان نباشد. بنابراین این حسادت در پسرشان بیدار می شود و همسر دوم پسرش با رضایت همسر اول ازدواج می کند.

مرتبط  چگونه از عشق خود مراقبت کنیم؟

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند، افزایش ثروت

بسیاری از مردان وقتی از نظر مادی ثروتمند می شوند، بدون در نظر گرفتن شأن و منزلت همسر اول، ارزش قائل شدن به کمک و حمایت او، زیر پا گذاشتن ارزش های خانوادگی و ازدواج مجدد، به خود حق می دهند برای بار دوم ازدواج کنند. علاوه بر این معمولاً بین او و همسر دومش اختلاف زیادی وجود دارد و او باید این تفاوت بزرگ را با صرف هزینه های زیادی برای به دست آوردن همسر دومش جبران کند. به عبارت دیگر، این نوع ازدواج مبادله ثروت برای جوانان است.

سرد مزاجی همسر

یکی از اولین چیزها در ازدواج زن و شوهر رابطه جنسی است و اگر یکی از زوجین سرد و دیگری گرم باشد، بدیهی است که فشار زیادی به کسی که رابطه جنسی بیشتری دارد وارد می شود. سرماخوردگی درمان نشده در زنان می تواند منجر به بیگانگی بین زن و شوهر و تمایل شوهر به ازدواج مجدد شود. مردان به سرعت توسط سطوح بالای تستوسترون در خون تحریک می شوند و میل جنسی را بدون تحریک فیزیکی احساس می کنند، اما زنان برای تحریک آنها به آشنایی، عشق و محبت نیاز دارند.

اختلال شخصیتی مردان

افرادی هستند که وفاداری و اخلاقشان به طور کامل تعریف نشده است و فردیت خود را غیراخلاقی می‌دانند و هر چه با زنان بیشتری قرار ملاقات بگذارند، احساس شهرت بیشتری پیدا می‌کنند. برخی از مردان به دلیل ضربه‌ای که دیده‌اند احساس حقارت می‌کنند و از توجه زنان لذت می‌برند و دوست دارند توجه زنان را به هر سمتی جلب کنند و وقتی به هدف خود رسیدند آن را رها می‌کنند و با دیگری می‌روند. مرد…

مرتبط  بهترین سن ازدواج چه زمانی است؟

دستورالعمل خواندن: این 4 کار را با همسرتان انجام دهید + فیلم بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا