روانشناسی

۳ فایده باورنکردنی خوابیدن روی زمین

بهبود سیستم دفاعی بدن، افزایش ظرفیت ریه و کاهش کمردرد همگی از مزایای خوابیدن روی زمین است. در ادامه می خواهیم ببینیم دراز کشیدن با بدن چه می کند. با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید.

فواید خوابیدن روی زمین

سپس با 3 مزیت خوابیدن روی زمین آشنا خواهید شد.

درمان بی خوابی

ملافه بد یکی از دلایل اصلی بی خوابی است. شما باید تمام شب را به پهلو بخوابید و روز بعد با احساس گیجی و خواب آلودگی از خواب بیدار شوید. اگر تشک شما باعث این ناراحتی می شود، خوابیدن روی زمین می تواند راه حل موثری باشد. ممکن است در ابتدا کمی احساس ناراحتی کنید، اما وقتی بدنتان به آن عادت کرد، بهترین انتخاب خواهد بود.

کمک به بهبود وضعیت بدنی

خوابیدن روی زمین می تواند وضعیت بدن را بهبود بخشد. کمر، گردن و سر شما را صاف می کند و وضعیت شما را بهبود می بخشد. به کاهش کمردرد کمک می کند و وضعیت بدن را خوب می کند. زیرا کمردرد علت و علامت بد سلامتی است.

سرحال‌تر شدن

نرمی تخت به این معنی است که می توانید به طور موقت زنگ تلفن همراه خود را در صبح خاموش کنید و بهتر بخوابید. ممکن است این یک عادت بی ضرر به نظر برسد، اما دیرتر خوابیدن می تواند چرخه خواب شما را مختل کند، که می تواند سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف کرده و باعث مشکلات پزشکی دیگر شود. خوابیدن روی زمین در صبح چندان وسوسه انگیز نیست. در واقع به شما کمک می کند تا راحت بخوابید و در طول روز احساس شادابی بیشتری داشته باشید.

مرتبط  با شوهر عصبانی چگونه برخورد کنیم؟

چگونه خوابیدن روی زمین را راحت‌تر کنیم؟

آماده سازی ذهنی

خوابیدن روی زمین می تواند در ابتدا سخت و ناراحت کننده باشد، پس انتظار کمی ناراحتی را داشته باشید. این می تواند کمی دردناک باشد زیرا بدن شما با سطح جدید و روش جدید سازگار می شود. خوابیدن روی زمین به معنای خوابیدن مستقیم روی زمین نیست. برای نرم کردن سطح خواب بدون از دست دادن مزایای آن می توانید از مواد مختلفی استفاده کنید. می توانید از تاتامی استفاده کنید، حصیری که ژاپنی ها بیش از هزار سال است که از آن استفاده می کنند. شما همچنین می توانید از یک تشک ساده یوگا استفاده کنید.

منبع:همشهری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا