روانشناسی

معجزات بغل کردن را جدی بگیرید!

پرسیدن اینکه چرا آغوش گرفتن مهم است مانند این است که بپرسید چرا باید آب بنوشید. در واقع، همانطور که آب ما را نگه می دارد و هیچ موجودی بدون آب نمی تواند زندگی کند، آغوش ما نیز ما را نگه می دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مقاله ای از بنوان به فواید بغل کردن بپردازیم.

فواید بغل کردن

در آغوش گرفتن به آرامش و تسکین استرس کمک می کند، اما فواید در آغوش گرفتن به راحتی احساسی محدود نمی شود و اثرات زیبایی و تسکین درد فوق العاده ای دارد.

بغل کردن استرس را کاهش می‌دهد

هنگامی که یکی از دوستان یا اعضای خانواده با چیزی دردناک یا ناراحت کننده روبرو می شود، او را در آغوش بگیرید. روانشناسان معتقدند که حمایت از دیگران از طریق لمس می تواند به کاهش استرس آنها کمک کند.

در آغوش گرفتن از شما در برابر بیماری‌ها محافظت کند

اثرات کاهش استرس در آغوش گرفتن نیز می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. در مطالعه ای که روی 400 بزرگسال در مورد فواید بغل کردن انجام شد، دانشمندان دریافتند که در آغوش گرفتن خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

مرتبط  وابستگی متولدین هر ماه را با دلتا بشناسید.

در آغوش گرفتن می‌تواند سلامت قلب شما را تقویت کند

روانشناسی مردانه از طریق در آغوش گرفتن به سلامت جسمانی اهمیت زیادی می دهد. در واقع یکی از فواید در آغوش گرفتن این است که برای سلامت قلب مفید است. این احساس آرامش است و در آغوش گرفتن به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

 بغل کردن می‌‌تواند شما را شادتر کند

یک آغوش عاشقانه پیوند زن و شوهر را عمیق تر می کند و این به دلیل ترشح هورمون اکسی توسین است. اکسی توسین یک ماده شیمیایی در بدن است که دانشمندان گاهی آن را هورمون آغوش می نامند. هورمونی که شما را خوشحال می کند. در آغوش گرفتن یکدیگر باعث افزایش سطح اکسی توسین در بدن همسر می شود. چگونه از عشق خود مراقبت کنیم تا رابطه عاطفی خوبی داشته باشیم؟ مصاحبه

 آغوش گرفتن کمک می‌کند ترس‌های خود را کاهش دهید

محققان دریافته اند که لمس می تواند اضطراب را در افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند کاهش دهد. جالب است بدانید که در آغوش گرفتن می تواند افرادی را که به دلیل مرگ یکی از عزیزان منزوی شده اند بالا ببرد. آنها دریافتند که دست زدن به یک جسم بی جان، مانند خرس، می تواند به افراد کمک کند تا ترس های وجودی خود را کاهش دهند.

بغل کردن به شما کمک می‌‌کند با دیگران ارتباط برقرار کنید

یکی دیگر از راه های مهم ارتباط افراد با یکدیگر ارتباط است. دانشمندان دریافته‌اند که یک غریبه می‌تواند با لمس قسمت‌های مختلف بدن، احساس متفاوتی در فرد دیگر ایجاد کند.

مرتبط  ۳ عادت بد مالی که باید کنار بگذارید

قوانین بغل کردن چیست؟

قانون اول این است: کسی را در آغوش نگیرید. شما فردی خصوصی هستید و کسی را در آغوش نمی گیرید مگر اینکه به او نزدیک باشید. قانون دومی که ممکن است کمک کند این است که افراد زیادی را در آغوش نگیرید، مگر اینکه اعضای خانواده یا در یک رابطه باشند.

مقاله پیشنهادی: بخوانید این مردان همیشه وفادار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا