روانشناسی

نشانه‌هایی که می‌گوید رابطه عاطفی‌ شما یک‌طرفه است

در بیشتر موارد، بازگرداندن یک رابطه به حالت اولیه غیرممکن است. وقتی احساس بین دو نفر از بین برود، برگرداندن آن آسان نیست و این زمانی است که برخی افراد شروع به دروغ گویی می کنند. در این مقاله مجله اینترنتی دلتا به بیان نشانه های ارتباط یک طرفه می پردازیم.

نشانه های رابطه عاطفی یک طرفه

گاهی اوقات تغییراتی را در روابط عاطفی مشاهده می کنید که نشان دهنده یک رابطه یک طرفه است. با ما بمانید

کنترل کردن گوشی موبایل

هیچ کس نمی تواند آزادانه مطالب دیگران را بدون اجازه مرور کند. این به احترام مردم لطمه می زند و هیچ کس را راضی نمی کند. شما به طور تصادفی تلفن همراه همسرتان را برمی دارید و متوجه می شوید که او به رفتار بد شما حسادت می کند.

احساس حسودی بدون دلیل

حسادت هوشمندانه و محدود می تواند یک احساس طبیعی در یک رابطه و نشانه نگرانی برای طرف مقابل باشد. اگر شوهرتان حتی بعد از سال ها آشنایی، مدام و بدون دلیل به شما حسادت می کند، ممکن است دچار مشکل شود و این حسادت ممکن است نشان دهنده خیانت یا شکست در رابطه باشد.

شما باید گوش کنید. برای رسیدن به سطحی از احترام و اعتماد متقابل در یک رابطه سالم و پایدار، اهمیت اعتماد را به خاطر بسپارید. بهتر است در مورد رابطه با همسرتان صحبت کنید، او را بیشتر بشناسید، از وضعیت رابطه مطلع شوید و برای کمک به یک مشاور مراجعه کنید. این به شما کمک می کند بهترین راه برای بهبود رابطه خود را انتخاب کنید.

مرتبط  ۳ فایده باورنکردنی خوابیدن روی زمین

ناراحتی از توجه و علاقه زیاد

در روابط عاطفی، اغلب احساس می کنیم که به توجه یا محبت بیشتری از طرف شریک زندگی خود نیاز داریم. به عبارت دیگر، می توانیم از عدم توجه یا محبت شریک خود شکایت کنیم. فراتر از این تصور، طبیعی است و بسیاری می خواهند عشق و صمیمیت را از طرف شریک زندگی خود ابراز کنند. با این حال، اگر تلاش شما برای نشان دادن توجه و عشق به شریک عاشقانه خود به دلیل بی تفاوتی یا دوری آنها پاداشی ندارد، بهتر است این تلاش های بیهوده را متوقف کنید و منتظر بمانید تا دلیلی برای رفتار خود پیدا کنید.

از بین رفتن علاقه و صمیمیت

از دست دادن صمیمیت نشانه خطرناکی در روابط عاطفی است. صمیمیت و ارتباط عاطفی مهم است و بر روابط تأثیر می گذارد. اگر صمیمیت بین شما دو نفر هنوز شکسته شده است، نشانه مشکل عمیق تری است. در این مواقع بهتر است صبور باشید و تا زمانی که دلیل این کاهش صمیمیت را متوجه نشدید از تلاش برای ایجاد رابطه عمیق و صمیمیت یک طرفه خودداری کنید. در نهایت مشکل رابطه را حل می کند. و برای بازگرداندن صمیمیت، بهتر است از طریق گفتگوی صادقانه به درک عمیق تری از انگیزه ها و انگیزه های شریک عاشقانه خود دست یابید. و در صورت لزوم می توانیم از کمک مشاور برای یافتن راه حل مناسب برای بهبود روابط خود استفاده کنیم.

برنامه‌ریزی نداشتن برای آینده

در یک رابطه سالم و موفق افراد مایلند برنامه ها و تصمیمات خود را با شریک زندگی خود در میان بگذارند. این وضعیت به ویژه در سال اول رابطه تشدید می شود. موضوعات بحث ممکن است متفاوت باشد. تصمیم بگیرید که کجا در شهر زندگی کنید یا در یک منطقه آرام و دور از شهر آیا هر دو شما یک حیوان خانگی می خواهید؟ و غیره.

مرتبط  نکات مهم قبل از ازدواج که قطعا نمی‌دانید +ویدیو

یافتن خشونت در رفتار

همه ما در زندگی با شرایط سختی روبرو هستیم که ما را تحت فشار، استرس و تنش قرار می دهد. به همین دلیل، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همیشه ذهنیت ثابتی دارد. اما اگر این احساس بیش از حد است و مطمئن هستید که ناشی از استرس و فشار در محل کار نیست، پس باید بسیار مراقب باشید. در این صورت بهتر است صریح و صادقانه با شریک عشقی خود صحبت کنید تا بفهمید در رابطه شما چه می گذرد و چگونه می توانید به یکدیگر کمک کنید.

عدم معرفی به دوستان به عنوان نشانه های رابطه عاطفی یک طرفه

اگر مدت زیادی است که در رابطه هستید و شریک عاشقانه شما علاقه ای به معرفی شما به دوستان نزدیک خود ندارد، این می تواند نشانه بدی باشد. اگر او واقعاً در مورد شما جدی است، نباید به آن شک کند.

مطالعه توصیه شده: این مردان فقط شما را در یک رابطه می خواهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا