روانشناسی

نشستن افراد شخصیت‌ آن‌ها را افشا می‌کند!

نحوه نشستن شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. حتی اگر ندانید، رفتار آرام شما پنجره کوچکی را به روی شخصیت شما باز می کند. در این مقاله مجله اینترنتی دلتا، نحوه نشستن افراد را به شما نشان خواهیم داد.

شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

در مرحله بعد، می‌خواستیم ببینیم نحوه نشستن ما چگونه بر شخصیت ما تأثیر می‌گذارد.

صاف نشستن

راست قامت بودن فواید زیادی دارد، و اگر بدانید در مورد خودتان چه بگویید، متوجه خواهید شد که چرا اگر می خواهید دیگران شما را دوست داشته باشند، راست قامت بودن مهم است. خوب ببینید. قد بلند نشان می دهد که شما مطمئن، قابل اعتماد و قوی هستید. با این شیوه نشستن، به دیگران نشان می دهید که برای هر چالشی آماده هستید.

ضربدری کردن مچ پاها از نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

هنگام نشستن به وضعیت پاها توجه کنید. درست است که اکثر ما به سادگی نادان و بی سواد هستیم. اما اگر همیشه یک کفش را پشت کفش دیگر بگذارید، چیزهای زیادی در مورد شما می گوید. همچنین متواضع باشید. اینگونه نشستن راهی عالی برای صاف ماندن است، اما همچنان به شما احترام می گذارد. مقاله نحوه داشتن یک رابطه خوب را ببینید

مرتبط  فقط افراد باهوش این ویژگی‌ها را دارند

سبک لباس شما نشان دهنده شخصیت شماست.

گذاشتن دست‌ها روی پاها

شما باید نه تنها به پاهای خود توجه کنید، بلکه باید به نحوه ارائه سرنخ هایی در مورد شخصیت شما توسط دستان خود نیز توجه کنید. وقتی دست های خود را روی پاهای خود می گذارید، به دیگران نشان می دهد که مشغول هستید، اما همچنین می تواند کمی احساس ناراحتی در شما ایجاد کند. این نوع نشستن اغلب تصاویری از افراد همدل، حساس به موقعیت های احساسی و معمولا نرم و آرام ایجاد می کند.

قلاب کردن دست‌ها در یکدیگر از نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

کف زدن با ضعیف گذاشتن پاها متفاوت است. این ویژگی نشان می دهد که شما می خواهید با افراد زیادی رقابت کنید، احتمالاً به همین دلیل است که دیگران جذب شما می شوند. اشتیاق شما به دنیای اطرافتان الهام بخش دیگران است، به خصوص زمانی که این اشتیاق با شخصیت گرم و دوستانه شما ترکیب شود.

پا روی پا انداختن

اگر همیشه یک پا را روی پای دیگر بگذارید، نشان می‌دهد که فردی خلاق هستید. شما در ایجاد تغییرات خوب هستید، اما اعتماد به دیگران برایتان سخت است. با این حال، اگر به کسی اعتماد دارید، می‌توانید با او گفتگوی عمیقی داشته باشید و بدون اینکه او را بشناسید، از آن لذت ببرید. برای داشتن یک رابطه عاشقانه خوب، مقاله زنان در مردان را دوست دارند این ویژگی ها را ببینید.

نشستن در وسط کاناپه

وقتی می خواهید بنشینید، اگر وسط تخت را انتخاب کنید، بدون شک در انتخاب خود، نشان می دهد که به خودتان اعتماد دارید. شما مطمئن و مصمم هستید و می خواهید در مرکز توجه مشتری بالقوه باشید

مرتبط  چرا بعضی افراد لجباز هستند؟ +ویدیو

دست به سینه شدن از نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

سینه های ضربدری نشان می دهد که شما در حالت دفاعی هستید، اما نه از موضع ضعف، بلکه از موضع قدرت. این راهی برای محافظت از بدن شماست و اکثر افرادی که اینگونه می نشینند افراد جدی تری هستند و نگاه تحلیلی تری به چیزها دارند.

گرفتن دسته‌های صندلی

اگر در حالت نشسته دسته صندلی را بگیرید، متوجه خواهید شد که فردی بسیار مراقب و وظیفه شناس هستید.

نکته: 5 نکته مهم در یک رابطه عاشقانه که نمی دانستید! اینها را بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا