دکوراسیون داخلی

هرگز این ۷ وسیله را در منزل خود قرار ندهید

آیا تا به حال برای اولین بار وارد خانه ای شده اید و احساس مثبت و راحتی داشته اید؟ یا به شما احساس منفی یا ناراحتی می دهد؟ در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان توصیه می کنیم طراحی داخلی خود را مرور کنید و فضای خوب و مثبتی را در خانه خود ایجاد کنید.

اشیای تزیینی که مورد سلیقه شما نیست

هدایا و هدایای تزئینی یکی دیگر از مواردی است که می تواند انرژی منفی را وارد خانه شما کند. اگر از غریبه ها یا افرادی که دوست ندارید هدایایی دریافت کرده اید، توصیه می کنیم آنها را از خانه خود بردارید. دیدن این اشیا باعث ایجاد احساسات منفی در ذهن شما و انتقال انرژی بد می شود.

آینه‎‌های شکسته و لک‌دار

یک آینه عقب شکسته یا کثیف باید تعویض شود. به همین ترتیب، اگر آینه های خانه شما به دلیل استفاده طولانی مدت زشت به نظر می رسند، بهتر است آن ها را با آینه های جدید جایگزین کنید تا حس خوبی به خانه تان بدهید. آینه های شکسته و کثیف می توانند زندگی شما را مختل کنند و روابط شما را تحت تاثیر قرار دهند. جلوی درب اصلی خانه آینه قرار ندهید زیرا طبق فنگ شویی انرژی خوبی به بیرون از خانه هدایت می شود. آینه را جلوی درب اصلی خانه قرار ندهید.

گل و گیاه پژمرده حس خوبی ندارند

گیاهان مصنوعی و خشک اولین چیزهایی هستند که باید از دکوراسیون منزل خود حذف کنید. برای بسیاری از افراد، نگهداری از گیاهان طبیعی دشوار و زمان بر است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از چوب مصنوعی برای دکوراسیون مدرن و سبک زندگی استفاده می کنند. . به همین دلیل همیشه باید گل ها و گیاهان را از خانه خود حذف کنید.

مرتبط  با این روش خانه خود را لبریز از عشق کنید

اتاق‌های نامرتب

اگر می خواهید فضای زندگی شما عاری از انرژی منفی باشد. باید اتاق را از بوی نامطبوع تمیز کنید و تمیز نگه دارید. خانه خود را مرتب تمیز و گردگیری کنید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا از شر انرژی های منفی در گوشه و کنار خانه خلاص شوید. به این ترتیب انرژی جدیدی به فضای زندگی خود تزریق خواهید کرد و سلامت و شادی را به ارمغان خواهید آورد. برای از بین بردن انرژی منفی در خانه، به طور مرتب تمیز و گردگیری کنید

ساعت‌های قدیمی

شما باید ساعت هایی را که مدت ها است کهنه شده اند دور بیندازید. این ساعت ها می توانند انرژی منفی در فضای زندگی شما ایجاد کنند. برای محافظت از خود در برابر انرژی های منفی در خانه، ساعت هایی را که برای مدت طولانی کار نمی کنند دور بیندازید.

ظروف شیشه‌ای ترک خورده

شیشه یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای مردم است. آشپزخانه ای برای ایجاد حس خوب و مثبت در خانه. ظروف را از اتاق ناهار خوری و سایر قسمت های خانه بردارید و در هنگام آشپزی یا غذا خوردن از آنها استفاده نکنید. آینه های شکسته یا ترک خورده جریان انرژی مثبت در زندگی را قطع می کنند و انرژی منفی را وارد اتاق می کنند. آینه شکسته انرژی منفی خانه را تقویت می کند. برای زیباسازی منزل خود این مقاله ساخت پانل دیواری در منزل + فیلم را ببینید.

وسایلی از پوست حیوانات

اگر می خواهید در خانه خود احساس خوبی و مثبت داشته باشید، از پوست، دندان یا شاخ حیوانات مرده در دکوراسیون خود استفاده نکنید. البته بهتر است برای تزیین منزل خود از چرم یا چرم مصنوعی استفاده نکنید، بلکه عکس حیوانات مرده را به دیوارهای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و … آویزان کنید. آشپزخانه. این تصاویر می توانند خاطرات گذشته را زنده کنند و انرژی منفی را به شما منتقل کنند. از پوست، دندان یا شاخ حیوانات مرده برای تزئین استفاده نکنید.

مرتبط  آسان و سریع یک تابلوی زیبا بسازید +ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا