دکوراسیون داخلی

تنها با یک قوطی کنسرو در خانه دکوری شیک بسازید

می توان از لیوان های خالی و قوطی های فلزی برای ایجاد مکانی برای نگهداری اشیا استفاده کرد. روش های زیادی برای تزئین جعبه ها وجود دارد. در این قسمت از دلتا، قصد داریم چند روش برای ساخت دکوراسیون از جعبه به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید!

ساخت وسایل دکوری با قوطی کنسرو

مبلمان همیشه هزینه زیادی ندارد، گاهی اوقات تنها استفاده از وسایل ارزان قیمت و به ظاهر بی مصرف می تواند یک اتاق را خاص و شخصی کند.

رنگ با اسفنج

برای رنگ به قلم مو، نوار رنگ، قیچی، رنگ اکریلیک، الکل و اسفنج نیاز داریم. ابتدا لیوان را با آب گرم و صابون خوب می شوییم و خشک می کنیم و دوباره با دستمال الکلی تمیز می کنیم. برای از بین بردن کامل تمام لکه ها. آن را تمیز می کنیم و سپس قارچ ها را به دو اندازه کوچک و بزرگ تقسیم می کنیم. برای افزایش راحتی استفاده می توانیم یک اسفنج به انتهای قلم اضافه کنیم که مانند یک قلم مو عمل می کند. در مرحله بعد اسفنج را با رنگ های مختلف خیس می کنیم و روی سطح لیوان یا قوطی ابر رنگی ایجاد می کنیم و آن را باد می کنیم و در نهایت بعد از 12 ساعت با اسپری رنگی رنگ را ثابت می کنیم.

مرتبط  تنها در یک ساعت میز پذیرایی نوروز را بچینید!

br>

رنگ قوطی با اسپری رنگ از روش‌های ساخت وسایل دکوری با قوطی کنسرو

ابتدا باید تمام جعبه ها را کاملا با آب بشویید تا تمام چسب و کاغذ آن گرفته شود و اگر جعبه شما فلزی است حتماً دیوار را تمیز کنید تا سطح آن صاف و قابل رنگ باشد. حالا می توانید با چسب حرارتی یا چسب روی جعبه طرح بزنید یا با چسب خطوط منظم و مستقیم روی جعبه بکشید یا با نخ و طناب تزئین کنید. سپس رنگ را از فاصله مناسب اسپری کنید. پس از خشک شدن، هرگونه برچسب یا چسب را بردارید و رنگ اسپری دائمی بزنید و زمان بگذارید تا رنگ شما کاملا خشک شود.

تکنیک رنگ سریع

اگر ظرف شما شیشه ای است، چند قوطی رنگ اکریلیک به رنگ دلخواه خود بردارید و شیشه را تمیز بشویید. سپس رنگ را در ته لیوان قرار دهید، لیوان را بردارید و به آرامی بچرخانید تا رنگ به تمام قسمت ها برود و دیوار رنگ شود. رنگ را با سرنگ داخل کیسه بریزید. پس از خشک شدن، الگوهای تکراری مانند نقوش هندسی یا نامنظم را روی دیوار پشتی با چراغ دائمی یا نشانگر مشکی بکشید و اجازه دهید رنگ ها به مدت 12 ساعت خشک شوند و قبل از رنگ آمیزی با نوار چسب و پارچه، رنگ ها را خشک کنید.

دکوپاژ از  روش‌های ساخت وسایل دکوری با قوطی کنسرو

این تکنیک رنگ آمیزی بسیار زیبا و ماندگار به رنگ های روغنی یا اکریلیک سبک، کاغذ طرح دار، چسب چوب، لاک، اسپری رنگ ثابت، قیچی و دو قلم مو نیاز دارد. پارچه های گلدار زیبا و طرح های ماندالا برای دکوپاژ بسیار مناسب هستند. برای ساخت این لیوان های زیبای دکوپاژ ابتدا لیوان ها را کاملا تمیز و سمباده بزنید. حالا تمام شیشه را با رنگ روغن یا اکریلیک رنگ کنید و بگذارید خشک شود. در مرحله بعد کاغذهای طرح دار را به صورت نوارهایی برش بزنید تا سر و پایین لیوان را بپوشاند و روی بدنه شیشه قرار دهید و با قلم مو چسب چوب رقیق شده بزنید. کاملا به دیوار شیشه ای می چسبد. حالا اسپری فیکس کننده را بزنید و بعد از چند ساعت لاک را به تمام سطح لیوان بزنید و بگذارید 24 ساعت خشک شود و از این دکوپاژ شگفت انگیز لذت ببرید.

مرتبط  ۳ پیشنهاد جذاب برای افزایش انرژی مثبت اتاق نوزاد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا