روانشناسی

هرگز این ۵ کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید

اگر صبح با احساس خواب آلودگی از خواب بیدار می شوید، تنها نیستید. در این مقاله از بنوان آنلاین به فعالیت های ممنوع قبل از خواب می پردازیم.

کارهای ممنوعه قبل از خواب

نداشتن خواب کافی نتیجه تصمیماتی است که قبل از خواب می گیریم. فراموش نکنید که این چهار نکته را در نظر داشته باشید.

کار کردن قبل از خواب

آیا فکر می‌کنید کارهای لحظه آخری به شما کمک می‌کند ذهنتان را قبل از خواب پاک کنید؟ دوباره فکر کنید: نور آبی که از رایانه شما ساطع می شود به اندازه کافی بد است، اما استرسی که تقریباً همیشه با ارتباطات تجاری همراه است، می تواند ذهن شما را در حالت آماده باش نگه دارد، حتی زمانی که می خواهید آن افکار را کنار بزنید.

تماشای تلویزیون از کارهای ممنوعه قبل از خواب

آیا فکر می کنید تماشای تلویزیون بعد از یک روز طولانی می تواند یک داروی آرامش بخش در نظر گرفته شود؟ اما باید بگوییم که تماشای تلویزیون قبل از رفتن به رختخواب می تواند بیش از آنچه می خواهید شما را از خواب بیدار کند. نور آبی ساطع شده از دستگاه هایی مانند تلویزیون با کاهش تولید ملاتونین مرتبط است، به این معنی که ممکن است بعد از تماشای فیلم نتوانید به خواب بروید. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب، ازدواج این دو نفر خطرناک است! از

مرتبط  خنده راز درونتان را افشا می‌کند

دیدن کنید

تماس گرفتن با دوستان قبل از خواب

گذراندن وقت با دوستانتان ممکن است شما را آرام کند، اما ارتباط با آنها قبل از خواب شما را برای مدت طولانی بیدار نگه نمی دارد. مکالمه ها، به خصوص آنهایی که تا صبح ادامه دارند، مدت ها پس از توقف تایپ می توانند ذهن شما را به خود مشغول کنند و فقط نور آبی گوشی شما برای بیدار نگه داشتن شما در شب کافی است. بیدار بمانید.

داشتن نگرانی و استرس از کارهای ممنوعه قبل از خواب

اگر بی خوابی دارید، حتماً باید قبل از رفتن به رختخواب از دیدن رویا پرهیز کنید. در واقع، برخی از مطالعات نشان داده‌اند که اضطراب، به‌ویژه زمانی که نگران این هستید که چقدر یا چقدر کم می‌خوابید، می‌تواند احتمال یک شب بی‌خوابی دیگر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

جر و بحث قبل از خواب

دعوا با همسرتان هرگز در زمان مناسب اتفاق نمی افتد. در بسیاری از موارد، درست قبل از خواب مشکل ساز می شود. متأسفانه، این بدان معناست که ممکن است کمتر از آنچه می خواهید بخوابید. وقتی مشاجره می‌کنید، ضربان قلب شما افزایش می‌یابد، فشار خون شما افزایش می‌یابد و مغز شما به طور کلی در حالت هوشیاری قرار می‌گیرد، که هیچ کدام برای خواب خوب مفید نیستند.

منبع: سایت دکتر داروساز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا