روانشناسی

دلیل بی میلی جنسی مردان در رابطه چیست؟

اگر به اندازه کافی شریک زندگی خود را نشناسید، اختلاف نظرها منجر به مشکلات زیادی می شود. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به توضیح علل کاهش میل جنسی در مردان می پردازیم.

دلایل بی میلی جنسی مردان

بی میلی جنسی مردان به برخی از رفتارهای زنان مربوط می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

 لذت نبردن از رابطه از دلایل بی میلی جنسی مردان

برخی از زنان تمایلی به رابطه با همسر خود ندارند و خجالتی هستند و مردان نیز زمانی که تمایل خود را برای داشتن رابطه ابراز می کنند از آنها انتقاد می کنند. به دلیل افکار بد در مورد رابطه، انجام این رابطه برای آنها مانند شکنجه است، این مشکل باعث ایجاد مشکلات جدی در رابطه می شود. روابط یکی از راه هایی است که مردان نسبت به زنان خود ابراز احساسات می کنند.

زنانی که برای رابطه جنسی، پیشقدم نمی‌شوند

مردان از زنانی که به رابطه خود ادامه نمی دهند راضی نیستند. آنها احساس می کنند تحت کنترل زنان هستند و بنابراین احساس خوبی ندارند. زیرا مردان احساس می کنند که تنها آنها هستند که به رابطه فشار می آورند و این نشانه خوبی نیست. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب به مقاله زنی را عاشق خود کنید + فیلم مراجعه کنید.

مرتبط  این ۳ کار رابطه شما را نابود می‌کند +ویدیو

زنانی که به خود رسیدگی نمی‌کنند

برخی از مردان با دیدن ظاهر زن زشت و نامناسب تمایل خود را به رابطه از دست می دهند و زنان با دیدن ظاهر مرد دچار تردید می شوند. البته ممکن است ناخواسته با آشکار نکردن این موضوع مهم و تاثیرگذار برای یکدیگر باعث ناراحتی یکدیگر شوند.

دوست نداشتن بدن خود از دلایل بی میلی جنسی مردان

اعتماد به نفس بالا در زنان میل مردان را افزایش می دهد. اگر سرتان را پایین نگه دارید، دیری نمی‌گذرد که شریک زندگیتان موافقت می‌کند. اگر از بدن خود خجالت می کشید و فکر می کنید کوچک هستید، شریک زندگی تان بی میل خواهد شد.

زنانی که بیش از حد نگران ظاهر خود هستند

زنانی که به ظاهر وسواس دارند، مردان را دوست ندارند. اگر بیش از حد آرایش کنید یا بیش از حد جواهرات بپوشید، او را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

به صورت افراطی جدی بودن از دلایل بی میلی جنسی مردان

مردان به زنانی که به طنز پاسخ نمی دهند اهمیتی نمی دهند. وقتی مردی سعی می کند بخندد اما شما با شوخ طبعی او موافق نیستید، او احساس می کند که او را باور ندارید و کارهای شما نشان می دهد که شما بهتر از او هستید.

مقاله ویژه: “مردان از این زنان دوری می کنند” + ویدئو مقاله را بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا