روانشناسی

هر فردی روزانه چه مقدار خواب نیاز دارد؟

خواب کافی و کیفیت آن بر بیداری تاثیر می گذارد. در این مقاله آنلاین از بنوان به اختلالات خواب می پردازیم.

چند ساعت خواب لازم دارید؟

طبق گزارش موسسه ملی بهداشت ایالات متحده، یک فرد بالغ به طور متوسط ​​کمتر از 7 ساعت در شبانه روز می خوابد. در دنیای امروز 6 یا 7 ساعت خواب خوب است. در واقع، این مقدار منجر به بی خوابی مزمن می شود.

اگرچه نیازهای خواب از فردی به فرد دیگر متفاوت است، هر فرد بالغ سالم به 7.5 تا 9 ساعت خواب در شب نیاز دارد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد. کودکان و نوجوانان نیاز بیشتری دارند. برخلاف تصور اینکه نیاز به خواب با افزایش سن کاهش می یابد، بزرگسالان به 7.5-8 ساعت خواب نیاز دارند. از آنجایی که افراد مسن برای خواب بیشتر در شب مشکل دارند، خواب روز می تواند این شکاف را پر کند. برای اینکه بفهمید چقدر به خواب نیاز دارید، باید ببینید در طول روز چه احساسی دارید. اگر به اندازه کافی بخوابید، از لحظه بیدار شدن تا زمانی که به رختخواب می روید، احساس انرژی و هوشیاری خواهید داشت.

اشتباهات رایج در مورد خواب

اگر برای ریکاوری کافی نخوابید، انرژی لازم برای کار، یادگیری، ایجاد و برقراری ارتباط را به خوبی که می توانید نخواهید داشت. اگر به طور منظم نمی خوابید، باید برای مشکلات روحی و جسمی آماده باشید. وقتی به اندازه کافی بخوابید، انرژی و بهره وری شما افزایش می یابد. در واقع، در طول روز کارهای بیشتری انجام خواهید داد.

مرتبط  این زنان هر مردی را جذب می‌کنند +ویدیو

کم کردن تنها یک ساعت خواب در شب، عملکردتان را تغییر نمی‌دهد

خواب شما ممکن است در طول روز خیلی سبک نباشد، اما از دست دادن حتی یک ساعت خواب در شب می تواند توانایی شما برای پاسخ سریع و واضح را کاهش دهد. بر سلامت قلب، تعادل انرژی و توانایی مبارزه با بیماری تأثیر می گذارد. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب، این علائم را بخوانید که نشان می دهد عشق شریک زندگی شما واقعی است.

عادت کردن بدن به ساعت‌های مختلف  از اشتباهات رایج در مورد خواب

اکثر مردم می توانند ساعت بیولوژیکی خود را تغییر دهند، اما فقط یک یا دو ساعت در روز با استفاده از یک برنامه زمان بندی مشخص. بنابراین پس از یک سفر طولانی در سراسر جهان، ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد تا شما با برنامه خواب خود سازگار شوید و دوباره به خواب خود عادت کنید.

حل خستگی طول روز با خواب اضافه شبانه

میزان خواب مطمئناً مهم است، اما چیزی که واقعاً باید روی آن تمرکز کنید کیفیت خواب است. برخی از افراد ساعت 8 یا 9 شب به رختخواب می روند، اما وقتی از خواب بیدار می شوند احساس خوبی ندارند. زیرا کیفیت خواب بسیار پایین است.

خواب بیشتر در تعطیلات برای جبران کم‌خوابی از اشتباهات رایج در مورد خواب

این الگوی خواب ممکن است دلیل بی خوابی شما باشد، اما همه مشکلات را حل نمی کند. بر اساس تحقیقات موسسه سلامت آمریکا، پرخوابی در طول تعطیلات می تواند الگوی خواب شما را مختل کند. این کار شما را در شب جمعه بیدار نگه می دارد، بنابراین بیدار شدن در صبح شنبه برای شما دشوار خواهد بود.

مرتبط  ۵ نکته کلیدی برای داشتن شخصیت جذاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا