روانشناسی

چگونه رابطه عاطفی را گرم نگه داریم؟

پس از مدتی در یک رابطه عاطفی، با شریک زندگی خود وارد یک چرخه تکراری می شوید. این تجربه همیشه بد نیست، اما راه حل هایی برای حفظ ارتباط عاطفی وجود دارد که در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان با شما در میان می گذاریم.

زنده نگه داشتن رابطه عاطفی

حتی در بهترین روابط زناشویی هم باید عشق و علاقه حفظ شود. در غیر این صورت، شما هم اتاقی خواهید بود، نه زن و شوهر.

چیز جدیدی را امتحان کنید

سعی کنید برای تعطیلاتی برنامه ریزی کنید که هرگز در آن نرفته اید، یک ورزش یا بازی جدید را امتحان کنید، یا حتی یک غذای بیرون بری متفاوت از وعده غذایی معمولی خود سفارش دهید. چیزهای جدید، بزرگ یا کوچک، احساسات عاشقانه‌ای را که برای اولین بار با شریک زندگی خود احساس کردید، باز می‌گردانند.

با هم ورزش کنید

ورزش یک راه عالی برای دنبال کردن علایق شماست، اما گاهی اوقات ورزش کردن با هم می تواند راهی عالی برای زنده نگه داشتن رابطه شما باشد. نه تنها رقابت در ورزش به شما انگیزه می دهد، بلکه ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که به تقویت ارتباط عاطفی شما کمک می کند. اگر می خواهید رابطه عاطفی خوبی داشته باشید، مقاله همه پسرها می خواهند ازدواج کنند را بررسی کنید.

مرتبط  دوست واقعی شما کیست؟

از جملات متفاوت استفاده کنید

دوستت دارم بدون شک یکی از مهم ترین کلماتی است که می توان به یکدیگر گفت، با این حال، می توانید از عبارات جدیدی نیز برای قالب بندی مجدد و بیان احساسات واقعی خود استفاده کنید، مثلاً من خیلی به شما افتخار می کنم یا خیلی خوشحال هستید؟ برای من معنی زیادی دارد

با هم آشپزی کنید

این هفته می توانیم با هم آشپزی کنیم. این نه تنها یک تجربه جدید و هیجان انگیز است، بلکه فرصتی برای همکاری با یکدیگر است. پختن چیزی (حتی فقط خوردن آن) پیوند شما را تقویت می کند.

زبان عشق همسرتان را یاد بگیرید

احتمالاً تا به حال در مورد زبان های عشق زیاد شنیده اید. اما چقدر این کار را با شخص دیگری انجام می دهید؟ به عنوان مثال، اگر شریک زندگی شما تمایل بیشتری به هدیه دادن دارد، برای او گل بخرید، یا اگر زبان عشق آنها تماس فیزیکی است، سعی کنید راه هایی برای لذت بردن از رابطه پیدا کنید.

برنامه دیدار مخصوصی بچینید

برای داشتن یک شب خوب لازم نیست به رستوران یا سینما بروید. تنها چیزی که نیاز دارید همدیگر و چند ایده خلاقانه است. می توانید خانه را با چراغ های زیبا تزئین کنید و غذاهای خوشمزه بپزید و تمام شب از آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا