روانشناسی

این مردان حتما به شما خیانت می‌کنند

عشق یکی از بهترین تجربیاتی است که هر کسی می تواند در زندگی خود داشته باشد. همه ما دوست داریم دیگران احساساتی مشابه ما داشته باشند. در این مقاله بنوان به علائم افرادی می پردازیم که ما را دوست ندارند.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

مردها هرگز به شما نمی گویند که شما را دوست ندارند. علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

فقط وقتی کنارش هستید، علاقه‌مند به‌نظر می‌رسد

اگر او فقط در حین تعامل بی علاقه و بی حوصله به نظر می رسد و در خارج از قرار ملاقات ها کاملاً ناپدید می شود، مراقب باشید. برخی از افراد وقتی روبروی ما می نشینند در خوب بودن و ابراز محبت بسیار خوب هستند و باید توجه داشته باشید که این موارد عمدتاً به دلیل شخصیت آنهاست و ربطی به علاقه آنها ندارد.

سرد و گرم شدن از نشانه های مردی که دوستمان ندارد

اگر احساس می کنید که رشته های رابطه تان در حال شل شدن و شل شدن است. یعنی یک روز به گوشی شما حمله می کند و روزی دیگر خبری از او نیست. همچنین باید بدانید که رابطه را جدی نمی گیرید. این یک شخص است. به پیام های خود توجه کنید. اگر تمایل دارد با خودش حرف بزند و هیچ وقت صحبتی را شروع نمی کند یا سوالی نمی پرسد. او ممکن است دیگر علاقه ای به صحبت با شما نداشته باشد.

مرتبط  این مردان را هرگز از دست ندهید +ویدیو

برای آشنایی بیشتر با شما تلاشی نمی‌کند

آیا آنها در مورد زندگی شخصی یا دنیای درونی می پرسند؟ آیا فکر می کنید آنها به شغل و اهداف شما، هنر شما، دوستان و خانواده، دردها و دردهای شما اهمیت می دهند؟ یا با صحبت کردن در مورد آن موضوع تغییر می کند و تغییر می کند؟ اگر به این فکر می کنید که “این شخص علاقه ای به گفتگوی عمیق با من ندارد” این احتمال را در نظر بگیرید که واقعاً نمی خواهد شما را بهتر بشناسد. فراموش کردن حتی جزئیات مهم زندگی می تواند نشانه ای از وسواس باشد.

اجازه نمی‌دهد او را بیشتر بشناسید

لازم به ذکر است که این مرد فعالیت های مختلفی انجام می دهد. او چند بار در مورد احساساتش با شما صحبت می کند؟ او از زندگی شخصی خود می گوید. رویاها و الهامات ترس ها و دردهای گذشته اش؟ اگر بفهمد که دیوارهای قلبش شکسته نمی شود و نگهبانش گم نمی شود. می دانید که او نمی خواهد خیلی به شما نزدیک شود. بیشتر نکات ارتباط عاطفی را در مقاله این چیزها باعث نفرت زنان می شود بخوانید.

مهربان نبودن از نشانه های مردی که دوستمان ندارد

مهربانی یکی از شروط اصلی یک رابطه جدی است، یعنی اگر مردی احساساتش را ابراز نکند، زیاد با شما صحبت نکند و کارهای عاشقانه با شما انجام ندهد، در شبکه های اجتماعی او ظاهر نمی شوید، او ظاهر می شود. ندادن نه به کسی در مورد خود نگویید و او دست شما را بگیرد، شما را ببوسد، از شما دوری کند، یا هر نوع محبتی را در ملاء عام به شما نشان ندهد، شاید حتی بخواهد یک رابطه جدی داشته باشد.

مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید شوهرتان خسیس است

شما را در اولویت قرار نمی‌دهد

آیا جای تعجبی ندارد که او برنامه هایی را با شما برای دیدن دوستانش یا به پایان رساندن پروژه هایش لغو کرده است؟ آیا او فکر می کند که برای شما وقت ندارد؟ آیا او همیشه مشغول است و با شما برنامه ریزی نمی کند، اما به طور مرتب به دیدار عزیزانش می رود و برای آنها وقت می گذارد؟ وقتی فراموش کردید، به خود یادآوری کنید که به چیزهایی که برایتان اهمیت دارد اختصاص داده اید.

برای پیشرفت رابطه تلاش نمی‌کند

اگر می‌خواهید حرکات عاشقانه بگیرید، قرارهایتان را برنامه‌ریزی کنید و سعی کنید رابطه را عمیق‌تر کنید، بر خودتان غلبه کنید. روابط یک خیابان دو طرفه است، به این معنی که اگر از یکدیگر حمایت نکنید و به هم نزدیک نباشید، ممکن است دوست نداشته باشند رابطه شما قوی باشد. مردی که به دنبال یک شریک عاشقانه است همیشه می خواهد در کنار شما باشد زیرا دوست دارد شما را ببیند و می خواهد برای خودش کار کند.

مطالعه پیشنهادی: مقاله ویژگی های یک فرد عاشق چیست را بخوانید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا