مد و زیبایی

چگونه با هزینه کمتر، حلقه دلخواهتان را بخرید؟

حلقه نماد عشق و تعهد بین زوجین است. بنابراین باید در دل هر دو طرف بماند. در این مقاله در سایت بنوان به موضوع خرید انگشتر الماس برای حل یکی از مشکلات ازدواج و شروع زندگی با مزایا می پردازیم.

خرید حلقه ارزان

قیمت طبیعی مروارید به الماس بستگی دارد. با نکاتی که به شما می‌دهیم، می‌توانید یک انگشتر را با قیمت مناسب بخرید.

قانونی برای قیمت‌گذاری الماس وجود دارد که به نام 4Cs شناخته می‌شود. این اصطلاح شامل رنگ، شفافیت، برش و قیراط یا وزن الماس است. برای این قانون، ما یک راه حل ارائه می دهیم

خرید حلقه ارزان با تشخص رنگ الماس

نکته ای که هنگام خرید انگشتر الماس باید بدانید این است که هر چه رنگ الماس کمتر باشد قیمت آن به شدت کاهش می یابد. درجه رنگ الماس با حروف انگلیسی D تا F نشان داده می شود. هر چه رنگ به درجه D نزدیک‌تر باشد، الماس گران‌تر است. بنابراین، احتمالاً شما و اطرافیانتان تفاوت را متوجه نخواهید شد. در این صورت، اگر قیمت برای شما مهم است، می توانید از الماس نزدیک به کیفیت F برای صرفه جویی در هزینه استفاده کنید.

خرید حلقه ارزان با تشخص خلوص الماس

دومین نکته مهم در هنگام خرید الماس این است که هر چه الماس لکه و ناخالصی کمتری داشته باشد، شفافیت آن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. بنابراین می توانید از الماس با ناخالصی بیشتری استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که این ناخالصی آنقدر زیاد نمی شود که از درخشندگی الماس بکاهد.

مرتبط  سفید کردن پوست با یک ماسک خانگی

خرید حلقه ارزان با تشخص برش الماس 

یکی از عوامل اصلی که بر قیمت الماس و در نتیجه قیمت حلقه نامزدی به طور کلی تاثیر می گذارد، تراش آن است. کوچکترین خطا و عدم تقارن در تراش سنگ از کیفیت و درخشندگی آن می کاهد. بنابراین مطمئن شوید که برشی که انتخاب می کنید توسط یک صنعتگر و جواهرساز معتبر انجام شود.

خبر خوب این است که تراش های معمولی الماس ارزان تر هستند. شما می توانید حلقه ازدواج جواهرات با برلیان ساده را سفارش دهید.

خرید حلقه ارزان با تشخص قیراط (وزن)

یکی از مهمترین عوامل موثر بر ارزش انگشتر، وزن الماس است. به عنوان مثال، در شرایط یکسان، یک الماس چهار قیراطی دو برابر الماس دو قیراطی ارزش دارد.

می توانید الماس های کمی کوچکتر را انتخاب کنید تا قیمت نهایی حلقه نامزدی رویایی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. .

فروشگاه‌های آنلاین

خرید آنلاین می تواند گزینه خوبی باشد. قیمت ها اغلب در این فروشگاه ها رقابتی تر است و می توانید با مقایسه قیمت ها در فروشگاه های مختلف بهترین قیمت را برای انگشتر مورد نظر خود پیدا کنید.

فروشگاه‌های تخصصی

رفتن به جواهر فروشی نیز گزینه خوبی است. این فروشگاه ها معمولاً دارای طیف گسترده ای از انگشتر هستند و می توانید از تخفیف ها و فروش ویژه آنها استفاده کنید.

فروشگاه‌های محلی و بازارچه‌ها

بازدید از مغازه ها و بازارهای محلی نیز گزینه خوبی است. در این مکان‌ها، معمولاً می‌توانید با تماس مستقیم با فروشنده و حذف واسطه، بهترین قیمت را برای انگشتر مورد نظر خود دریافت کنید.

مرتبط  پروتز مو چه مزایایی دارد؟

قیمت‌گذاری مذاکره‌ای

در مواردی که امکان توافق بر سر قیمت وجود دارد می توانید قیمت انگشتر را با مشتری در میان بگذارید. برخی از فروشندگان ممکن است مایل به کاهش قیمت یا اعمال تخفیف باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا