مد و زیبایی

هرگز این مواد را به پوستتان نزنید

همه باید در مورد مواد مضر برای پوست بدانند و هرگز از آنها استفاده نکنند. استفاده از مواد مضر می تواند باعث پیری زودرس پوست شود. پس در تهیه این پوست باید بسیار دقت کرد. به مجله اینترنتی بنوان بپیوندید.

مواد مضر برای پوست

مواد و ماسک های خاصی وجود دارند که هرگز نباید با پوست ما تماس داشته باشند. در این مقاله به توضیح برخی از آنها می پردازیم.

مواد مضر برای پوست مثل لیمو

هرگز از لیمو برای پوست خود استفاده نکنید. تعادل pH برای سلامت پوست مهم است. پس البته باید بین 4.5 تا 5 باشد. آبلیمو PH 2 دارد و بسیار اسیدی است. استفاده مستقیم از لیمو روی پوست باعث تحریک لایه اسیدی پوست می شود.

اگر در طول روز از لیمو استفاده کنید و سپس در معرض آفتاب باشید، پوست شما را تحریک می کند. زیرا روغن مرکبات در معرض نور خورشید سمی می شود.

مواد مضر برای پوست مثل خمیردندان

شاید شنیده باشید که می توانید از خمیر دندان برای بهبود سریعتر زخم ها استفاده کنید. اما باید بدانید یکی از مواردی که به پوست آسیب می رساند استفاده از خمیر دندان است که باعث خشکی و تحریک پوست می شود. همچنین استفاده از آن می‌تواند باعث ایجاد جای زخم‌های تیره شود که با هیچ درمان خانگی قابل حذف نیستند. بنابراین، به جای مسواک زدن، از روغن درخت چای استفاده کنید.

مرتبط  بهترین کرم آبرسان پوست را در خانه بسازید + ویدیو

مواد مضر برای پوست مثل لوسیون بدن

پوست صورت یکی از نازک ترین قسمت های بدن است، بنابراین مواد مغذی کمتر و کرم های معطر بیشتر نسبت به مرطوب کننده ها مضر است. برای پوست های حساس صورت از مواد نرم تر و با کیفیت تر نسبت به لوسیون بدن استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا