دکوراسیون داخلی

چگونه یک تراس زیبا و شیک داشته باشیم؟

بالکن های کوچک در خانه های امروزی نسل جدیدی از ایوان های قدیمی هستند که نور و هوای تازه را به خانه های ما می آورند و ارتباطی بین داخل و خارج ایجاد می کنند. در این مقاله دلتا ایده هایی برای تزیین و چیدمان سقف خانه با شما به اشتراک می گذاریم.

ایده های تزیین و چیدمان تراس در منزل

هنگام برنامه ریزی و طراحی فضاهای کوچک در خانه، می توانید با تزئین بالکن و تراس کوچک خانه، فضایی غنی و معنوی ایجاد کنید. غروب زیبا و لذت نوشیدن چای و مطالعه زیر آسمان خدا را از دست ندهید.

ایده تزیین بالکن کوچک با آویز کردن گیاهان

یکی دیگر از ایده های تزیین بالکن بر استفاده از گل و گیاه در بالکن تاکید دارد. این ایده برای تزئین فضاهای کوچک ضروری است. می توانید از گل ها و گیاهان آویزان شده در بالکن استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از چمن در بالکن می تواند منطقه را تمیز و تقویت کند.

آن را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید

نمای جالب و زیبای بالکن را می توان به عنوان لهجه ای از دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرد. اگر فضای بالکن باریک و محدود باشد، نمی توان آن را با مبلمان و تزییناتی که جلوی دید را می گیرد تزئین کرد. این باعث کاهش ظاهر پنجره می شود.

مرتبط  این گلدان شیک را در خانه بسازید +ویدیو

فضای داخلی خود را در بالکن تقلید کنید

اگر اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن و اتاق نشیمن رسمی خانه به بالکن باز می شود، مطمئن شوید که پالت رنگ و سبک مبلمان و طرح سقف مورد نظر منعکس کننده طراحی داخلی است. این ایده تزیین بالکن به خوبی می تواند فضای داخلی را با فضای بیرونی ارتباط دهد و آنها را به هم متصل کند.

استفاده از تاب از ایده های تزیین و چیدمان تراس در منزل

این تاب های چوبی فقط برای ایوان های بزرگ طراحی نشده اند. اگر فضای بالکن مورد نظر این امکان را به شما می دهد، یک تاب در آنجا نصب کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید و در اوقات فراغت از منظره روبروی خود استراحت کنید و لذت ببرید. برای زیبایی و راحتی بیشتر می توان از بالش ها و کوسن های رنگارنگ استفاده کرد.

از یک کاور برای پوشاندن بالکن استفاده کنید

بالکن را با پوششی بپوشانید تا سایه ایجاد کنید و از شرایط طبیعی مانند باران یا نور شدید خورشید محافظت کنید.

ایجاد یک سیستم دائمی ضروری نیست. برای تزئین بالکن خود می توانید از کرکره های کشویی و تاشو به عنوان پنجره های بزرگ استفاده کنید تا جلوه ای منحصر به فرد به آن ببخشید. به این ترتیب می توان از فضای زیر شیروانی مورد نیاز برای ساعات زیادی در شبانه روز استفاده کرد

مبلمان روشن از ایده های تزیین و چیدمان تراس در منزل

این ایده بر استفاده از مبلمان نرم و سبک به جای میز قهوه خوری چوبی تاکید دارد. به این ترتیب بالکن فضای بسیار راحتی برای استراحت و استراحت خواهد داشت.

مرتبط  بدون خرید وسیله جدید خانه را نو کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا