دکوراسیون داخلی

۳ پیشنهاد جذاب برای افزایش انرژی مثبت اتاق نوزاد

تمیز کردن و تزئین اتاق نی نی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که والدین جدید انجام می دهند. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله نکات جالبی را ارائه می دهد که باعث افزایش انرژی مثبت در اتاق کودک مورد علاقه شما می شود.

فنگ‌شویی و دکوراسیون اتاق نی نی

اگر می خواهید فرزندتان با انرژی زیاد در اتاقی بخوابد، باید از یک معلم فنگ شویی کمک بگیرید. اما در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند خانه بامبو خود را تزئین کنید.

چه رنگی مناسب نوزاد شماست؟

به طور کلی، هر ماه تولد رنگ خاص خود را دارد. به عنوان مثال قرمز، صورتی و نارنجی رنگ های خاص متولد آبان، آذر و رز هستند. رنگ های سفید، خاکستری و طلایی انرژی مثبت بیشتری را برای متولدین بهمن، اسفند و فروردین به ارمغان می آورد. رنگ هایی با سایه های مختلف آبی برای متولدین فروردین، خرداد و تیر مناسب است. رنگ سبز برای متولدین مرداد، ثور و حوت بهترین است. البته منظور این نیست که تمام دیوار اتاق کودک را با این رنگ ها بپوشانید، بلکه برای تزیین اتاق کودک کافی است گوشه دنج اتاق را با این رنگ رنگ آمیزی کنید.

ننو یا گهواره را در چه جهتی بگذاریم؟

علم فنگ شویی نیز بسته به ماه تولد جهت و زاویه گهواره را تعیین می کند. مثلاً اگر پای بچه به سمت جنوب است، بهتر است در آبان، اوزر یا اوزر به دنیا بیاید. برای متولدین ماه های بهمن، اسفند و فروردین، پای نوزاد باید به سمت غرب باشد. یا اگر بچه در ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر به دنیا آمد، بهتر است پاها را به سمت شمال نانا بچرخانید. اگر کودک در ماه های مرداد، شهریور و مهر به دنیا آمد، بهتر است پاها رو به شرق باشد. سقف چوبی بهترین مکان برای قرار دادن تخت در کنار اتاق و دیوار است. کودکانی که در ماه های آبان، آذر و دی به دنیا می آیند بدن سردی دارند. در نتیجه نباید با سرما مواجه شوند یا از هوای سرد عبور کنند.

مرتبط  پنجره‌ها در ساختمان چه نقشی دارند؟

انرژی گیاهان را دست‌کم نگیرید

همیشه به یاد داشته باشید که اتاق کودک شما باید هر روز و هر لحظه پر از عشق و کلمات محبت آمیز باشد. می توانید با کمک گلدان های کوچک و زیبا، اتاق را سبز و شاداب کنید تا روحیه عزیزانتان را بهتر کنید. گیاهان همیشه سرشار از انرژی مثبت و سرزندگی هستند و این انرژی دکوراسیون اتاق حصیری همیشه مثبت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا