دکوراسیون داخلی

۳ سبک قدیمی دکوراسیون آشپزخانه که از مد افتاده‌اند

مبلمان قدیمی آشپزخانه باعث می شود آشپزخانه شما خسته کننده به نظر برسد و آشپزخانه که قلب خانه است به مکانی خسته کننده تبدیل می شود. مجله آنلاین بنوان شما را با مبلمان قدیمی آشنا می کند که دیگر هرگز پیدا نخواهید کرد.

سبک‌های دکوراسیون قدیمی آشپزخانه

تمام سبک های دکوراسیونی که محبوبیت پیدا می کنند، برای داشتن آشپزخانه ای شیک و مدرن، در کوتاه ترین زمان از مد می افتند. توصیه ها را دنبال کنید و از آشپزخانه قدیمی استفاده نکنید.

کابینت‌های رنگی و لوکس

بهترین راه برای مدرن کردن یک آشپزخانه قدیمی این است که قطعات تزئینی و کاربردی را همرنگ کابینت آشپزخانه خود رنگ کنید. اگر می خواهید از رنگ سفید در دفتر کار خود استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. همچنین اگر قصد ندارید در آینده نزدیک از رنگ بدن خسته شوید، از قرمز، سبز، زرد و … استفاده نکنید. این رنگ ها به سرعت منسوخ، کسل کننده و غم انگیز می شوند. رنگ های خنثی در ترکیب با رنگ های دیگر برای کمد لباس مناسب هستند.

استندهای قابلمه چوبی و فلزی

جا قابلمه ای که در طرح ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود می باشد، در گذشته ابزار بسیار محبوبی بود. تقریباً در هر خانه ای می توانید یک کشوی چوبی یا فلزی در گوشه آشپزخانه ببینید. اما این صندلی ها جلوه بدی به آشپزخانه می دادند. به همین دلیل این روزها به لیست رایج دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شده است، اگر فضای کافی دارید بهتر است ظروف را در کمد بگذارید.

مرتبط  با پوست گردو دکوری شیک بسازید +ویدیو

قراردادن وسایل برقی روی میز آشپزخانه

در گذشته، قرار دادن وسایل برقی در بالای کابینت یا روی میز آشپزخانه مد بود. اما این باعث شد آشپزخانه درهم و برهم به نظر برسد. همچنین بی جهت فضای آشپزخانه را پر می کند و مانع دست و پای خانم خانه می شود. به جای اینکه تمام وسایل برقی بلااستفاده را روی میز بگذارید، بهتر است فضای آشپزخانه را ترک کنید و همه وسایل را در کمد نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا