دکوراسیون داخلی

چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟

روش های زیادی برای تزئین مبل در خانه وجود دارد. و شما می توانید مبلمان فرسوده خود را با این روش های آسان بازسازی کنید.در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به شما می گوییم چگونه مبلمان قدیمی را احیا کنید.

نو کردن مبلمان کهنه

وقتی سال جدید نزدیک است ممکن است به فکر تعویض مبلمان قدیمی خود باشید. برای انجام این کار به ما بپیوندید

اضافه‌ کردن لایه‌ای از جنس چوب به قالب آن

گاهی اوقات بقایای یا استخوان های یک دیوا به مرور زمان و به دلیل استفاده مکرر شکل اصلی خود را از دست می دهند. در این حالت کوسن صندلی مبل مقعر می شود. این مشکل به راحتی قابل حل است.
این نیاز به یک قطعه تخته سه لا محکم و بادوام دارد. بالشتک صندلی را بردارید، چوب را به اندازه کوسن پایینی برش دهید و آنجا وصل کنید. سپس بالش را برگردانید.

نو کردن مبلمان کهنه با رسیدگی به روکش یا کاور آن

اگر وقت یا تمایلی برای رنگ آمیزی روکش ندارید، می توانید روکشی جدید سفارش دهید یا خودتان روکشی جدید بدوزید. البته بهتر است این کار را به یک کارگاه حرفه ای بسپارید. در این صورت نتیجه نهایی کار به لطف ابزار و تجهیزات آنها بهتر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

مرتبط  ۷ قانون اصلی در نورپردازی مناسب خانه

رفع آثار خش‌افتادگی از روی چوب مبلمان

گاهی اوقات پایه های مبل و سایر قطعات چوبی. راه های زیادی برای پاک کردن لکه از روی چوب وجود دارد. به عنوان مثال، چوب و پاستل بهترین انتخاب هستند. همچنین می توانید از محلول ترکیبی مقادیر مساوی سرکه و روغن زیتون انتخاب کنید. طراحی های زیبا و زیبای مبلمان را در جالب ترین طرح های مبلمان برای دکوراسیون منزل ببینید.

نو کردن مبلمان کهنه خرید کوسن‌های جدید

خرید کوسن های جدید می تواند ظاهر جدیدی به مبلمان شما بدهد و کمی فضای داخلی شما را بهبود بخشد. این به این دلیل است که پول کمتری برای خرید تشک جدید خرج می کنید. از این رو برای تعمیر و تعمیر مبل در منزل انتخابی عالی است. حتی اگر هزینه ها را کاهش دهد به جای سفارش بالش با طرح و رنگ دلخواه می توانید از محصولات موجود در بازار استفاده کنید. برای تزیین منزل خود با چوب کبریت تزیینات شیک و زیبایی ایجاد کنید! درج ویدیو

خرید کاورهای جدید

سفارش مبلمان جدید گاهی اوقات شبیه خرید مبلمان جدید است. اگر به دنبال راه حل اقتصادی تری هستید، بهتر است از روکش مبلمان استفاده کنید. اثاثه یا لوازم داخلی علاوه بر جلوگیری از پیری و محو شدن مبل به شما آزادی بیشتری می دهد و به شما امکان می دهد از رنگ مناسب برای هر فصل استفاده کنید.

نو کردن مبلمان کهنه با تزئین روکش مبلمان با نوار تزئینی پونز

با استفاده از قطعات تزیینی ساخته شده توسط پونز می توانید به طراحی مبلمان خود ظاهری منحصر به فرد و مدرن ببخشید. برای این کار روی یک نوار کاغذ مشخص کنید که پل باید کجا برود و آن را به قسمت مورد نیاز بچسبانید.

مرتبط  با لباس‌های قدیمی کوسن زیبا بدوزید +ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا