دکوراسیون داخلی

۴ نکته کلیدی دکوراسیونی در داشتن عمری جاودانه

اسرار گسترش یک زندگی تزئینی را از زبان صد ساله هایی بشنوید که طول عمر خود را از طریق نحوه سازماندهی و تزئین خانه های خود می دانند. مجله اینترنتی بنوان در این نسخه رازی شگفت انگیز را فاش کرد.

تاثیر دکوراسیون در افزایش طول عمر چگونه است؟

بسیاری از افراد بر این باورند که راز افزایش طول عمر سالمندان تنها در رژیم غذایی خاص یا ورزش طولانی و مداوم نهفته است. اما اجازه دهید به شما بگوییم که اگر از چند نکته اساسی برای بازسازی خانه خود پیروی کنید، برای همیشه ماندگار خواهد بود. اینطور نیست که رژیم غذایی و ورزش تاثیری نداشته باشد. اما دن بوتنر، نویسنده چالش منطقه آبی، می‌گوید زندگی در محیطی که ناخواسته رفتارهای سالم را تشویق می‌کند، مانند ورزش بیشتر یا خوردن گیاهان، می‌تواند بر طول عمر جواهرات شما تأثیر بگذارد. در این صورت باید نکاتی را حفظ کنید.

گذاشتن یک جاکفشی کنار در

آداب و رسوم جالب ژاپنی وجود دارد که در اینجا نیز رایج است. وقتی وارد خانه می شوید کفش هایتان را در بیاورید! تحقیقات نشان می دهد که بیست و هشت درصد کفش ها حاوی باکتری های مدفوع هستند! آیا نمی خواهید این میکروب ها در خانه پخش شوند و هنگام غذا خوردن به معده شما ختم شوند؟

مرتبط  در خانه میز جلومبلی لوکس بسازید +ویدیو

قراردادن تلویزیون در اتاقی که از آشپزخانه دور است

ما نمی گوییم که نمی توانید یک کاسه پاپ کورن درست کنید یا یک وعده غذایی کامل روی مبل بخورید. اما تحقیقات نشان می دهد که مردم حتی پس از تماشای تلویزیون هم می خورند و می نوشند.

خانه خود را مهمان طبیعت کنید

حتی تزئین خانه با گیاهان داخلی می تواند کاری دشوار و خسته کننده باشد. اما یکی از مهمترین آنها کاهش استرس و افزایش طول عمر زیورآلات است. حتی اگر اهل پرورش گل و گیاه در منزل نباشید اما حداقل از رنگ های سبز و خاکی برای تزئین خانه خود استفاده کنید.

طراحی فضا با مبلمان و فرش کمتر

این ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد. اما تحقیقات نشان می‌دهد که یک چهارم آمریکایی‌های ۶۵ ساله و بالاتر هر ساله با پاهایشان در وسایل برقی در بیمارستان بستری می‌شوند. از زمین خوردن و زمین خوردن با مبل ها و صندلی های پایین خودداری کنید و جلوه تزئینی آن را ببینید تا طول عمر آنها افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا