پارچه و خیاطی

بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه + عکس و ایده دوخت

مانتو اصلی ترین استایل خانم های ایرانی است. در سال های اخیر مدل های جدیدی در بازار عرضه شده است که مانتو کتی یکی از پرطرفدارترین مدل های آن است. در واقع خانم ها سال هاست که لباس های بلند با شلوار می پوشند. این مجموعه های زیبا و مدرن به ویژه مورد استقبال خانم های علاقه مند به استایل رسمی قرار می گیرد. اما با گذشت زمان مدل های مختلفی از مانتوهای زنانه روانه بازار شد. در اصل این مانتوها حالت کت کلاسیک داشتند. یک یقه ساده و کمی بلندتر با دکمه های بزرگ انگلیسی. این ژاکت ها با شلوار برزنتی و شلوار جین ست می شوند. اما به مرور زمان جای این کاپشن ها با راحت ترین مدل ها کمی تغییر کرده است

البته در سال های اخیر ترند کاپشن هایی با استایل های کژوال و راحت و سایز بزرگ به یک ترند تبدیل شده است. ، به نمونه ای از این کت زنانه جدید توجه کنید. این مانتوها معمولا پهن، سایز بزرگ، منحصر به فرد و با یقه و آستین های مختلف تهیه و به بازار عرضه می شوند. استایل راحت این لباس ها و امکان پوشیدن آن ها با انواع شلوارها و لباس ها باعث شده است که به یک ترند دائمی تبدیل شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین پارچه ها را برای مانتو زنانه ارائه دهیم. پارچه های ذکر شده در زیر به فصل خاصی محدود نمی شوند. از این پارچه ها می توانید در استایل روزمره و دوخت مانتوهای زنانه استفاده کنید.

7 پارچه فوق العاده برای دوخت مانتو کتی زنانه جدید

لباس کتی برش مستقیم دارد. لباس های سایز بزرگ زنانه برای زنان با هر تیپ اندامی مناسب است. اکسسوری هایی که برای دوخت لباس زنانه پیشنهاد می کنیم در فصول مختلف قابل استفاده هستند. هنگامی که دوام و طراحی پارچه را در نظر می گیرید. این پارچه ها می توانند بهترین انتخاب برای استایل کژوال یا کژوال شما باشند. در زیر در مورد خواص هر یک از این عناصر و عملکرد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پارچه ژاکارد برای مانتو کتی زنانه

اولین و گرانترین پارچه ای که برای دوخت کاپشن زنانه مدرن می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، پارچه ژاکارد است. این پارچه طرح های متنوعی دارد و یکی از اولین انتخاب های شما برای دوخت لباس های زیبا می باشد. اهمیت این پارچه به شما این امکان را می دهد که از آن برای دوخت لباس های رسمی، رسمی و حتی روزمره استفاده کنید. یکی از دلایل استفاده از پارچه ژاکارد برای دوخت کت گربه ماندگاری آن است. تمامی مدل های این پارچه صرف نظر از ضخامت دارای کیفیت روکش هستند. در نتیجه به راحتی می توانید این پارچه را مدل کنید.

مرتبط  با تفاوت پارچه دورس دو نخ و سه نخ آشنا شوید

پارچه ژاکارد یکی از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است. مطمئن باشید هیچ پارچه ای از نظر طرح و رنگ و دوام نمی تواند با آن رقابت کند. بنابراین نه تنها در طراحی مانتوهای زنانه، بلکه در ساخت مانتو، شلوار و لباس نیز قابل استفاده است. طرح این پارچه در الیاف آن بافته شده و به همین دلیل با سایر پارچه های طرح دار تفاوت زیادی دارد. سطح زیرین این پارچه معمولاً نرم است، مگر اینکه از الیاف ظریف ساخته شده باشد. البته انواع ژاکارد پفی می توانند بافتی ظریف اما منحصر به فرد داشته باشند. بسیاری از طرح ها در این پارچه دو رو هستند و این ویژگی می تواند به زیبایی نهایی کار شما بیفزاید. اکثر طرح های این پارچه شست و شوی سختی ندارند و به راحتی با دست یا ماشین قابل شستشو هستند.


مطالب توصیه شده: با روند مد بهار 2024 آشنا شوید بهار 1403 چیست؟


مانتو کتی زنانه خنک با پارچه لینن

لباس زنانه برای هر موقعیتی مناسب است. بنابراین می توانید این لباس را با هر پارچه ای که مقاومت داشته باشد بدوزید. اگر به روش های شیک و راحت برای تابستان علاقه مند هستید، اما نمی دانید چه نوع لباس و کتی برای شما مناسب است، ما لباس ها و لباس های زیبای زنانه داریم. پارچه کتان رایج ترین پارچه در بازار است و کاربردهای آن بی حد و حصر است. در واقع شما می توانید در تمام فصول از لباس های کتان خود استفاده کنید. اما لباس های کتان عمدتا در تابستان استفاده می شود. این پارچه با الیاف طبیعی انتخابی عالی و بی نظیر برای روزهای گرم تابستان است.

پارچه کتانی دارای کفی نرم اما قابل مشاهده است. بنابراین می توانید ساختار زیبا را ببینید و لمس کنید. این پارچه بافتی ساده دارد و از الیاف پنبه طبیعی ساخته شده است. در نتیجه هوا به راحتی از میان الیاف جریان می یابد. در واقع پارچه کتان به دلیل نفوذپذیری بالای هوا معروف است. الیاف پارچه ضد حساسیت بوده و برای پوست شما خوشایند است. وزن سبک و خنک بودن این پارچه می تواند تضمین کند که کتی راحت و کاربردی حتی در تابستان نیز داشته باشید. رنگ های مشکی و بژ کتان از محبوب ترین رنگ های این پارچه هستند. البته اگر سبک رنگارنگ و خاص را دوست دارید، رنگ پارچه می تواند نظر شما را جلب کند.

خرید پارچه لینن مانتویی

پارچه مخمل سوزن دوزی، انتخابی شیک

بیشتر خانم ها وقتی به لباس های زنانه فکر می کنند به فکر پارچه های فانتزی می افتند. در واقع این نظریه کاملا درست است. در این مقاله قصد داریم تا پارچه های کاربردی، روزمره و زیبا برای خیاطی زنانه ارائه دهیم. پارچه مخمل دست ساز در دسته پارچه های لوکس قرار می گیرد. اگر می خواهید سلیقه خاص خود را نشان دهید، یک ژاکت با این پارچه تمام چیزی است که در استایل شما نیاز دارید. پارچه مخمل دست ساز همانطور که از نامش پیداست دارای پشتی پارچه مخملی است. روی این پارچه طرح های بسیار جذابی با نخ های مختلف گلدوزی شده است. به این ترتیب یکی از ابزارهای ویژه موجود در بازار ارائه می شود.

مرتبط  بهترین روش‌ها برای شستشو و مراقبت از لباس مشکی

با این لباس می توانید هم در فصل بهار و هم در پاییز کت زنانه بپوشید. برای این، فقط باید عایق مناسب را انتخاب کنید. معمولا پارچه نمدی سوزنی پرز عمودی دارد. اما برای زیبا جلوه دادن مانتو می توانید از پارچه های مختلفی برای آستر استفاده کنید. سطح زیرین این پارچه به دلیل الیاف متفاوت ممکن است در برخی قسمت ها کمی زبر باشد. یکی دیگر از دلایل پوشیدن این لباس این مقاله است. این لباس راحت می تواند استایل شما را به کلی تغییر دهد. به خصوص اگر شما یک خانم خوش پوش هستید که سبک رسمی را دوست دارید.

پارچه کرپ مازراتی، انتخابی ساده و کاربردی

در زیر در مورد پارچه خاکی مازراتی صحبت خواهیم کرد که پارچه مورد استفاده برای دوخت لباس زنانه را نشان می دهد. می توان گفت این پارچه اولین انتخاب هر طراح که بخواهد انواع کت زنانه را بسازد است. همه با کت و کت و شلوار پارچه ای زنانه آشنایی دارند. همانطور که می دانید پارچه های نخی انواع مختلفی دارند. اما پارچه مسرتی خاکی یکی از پرفروش ترین پارچه های کت زنانه است. یکی از دلایل محبوبیت این پارچه قیمت مناسب آن است. علاوه بر این، روکش قایق های مازراتی در رنگ های مختلف موجود است. شما می توانید الگوهای پارچه ای را در بازار پیدا کنید.

پارچه کرپ مازراتی بسیار بادوام است. از آنجایی که پارچه هر روز استفاده می شود، باید چندین بار در هفته شسته شود. این پارچه در اثر استفاده مداوم تقریباً هیچ تغییر رنگی در اثر پر شدن یا شستشو ندارد. علاوه بر تمام این خواص شگفت انگیز، این ماده دارای محدودیت هایی نیز می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت از این پارچه هنگام دوخت پیراهن زنانه بدون نگرانی از چروک استفاده کنید.

پارچه کتان گاباردین، پارچه ای ایدئال برای انواع کت

توری گاباردین به اندازه پارچه کرپ مازراتی برای دوخت انواع لباس و لباس مجلسی محبوب است. البته ظاهر، پایداری و خواص این دو پارچه متفاوت است. بنابراین اگر به دنبال ظاهری شیک و زیبا هستید، پارچه کتان گاباردین بهترین انتخاب برای شماست. علاوه بر انواع لباس زنانه، می توانید از این پارچه شلوار بدوزید. در واقع برای دوخت کت و شلوار زنانه اغلب از نخ کتان گاباردین استفاده می شود. به خصوص اگر می خواهید یک استایل غیررسمی مناسب برای محل کار داشته باشید.

کتان گاباردین بسیار بادوام است. بنابراین رنگ لباس نه تغییر می کند و نه بافت آن برای مدت طولانی خراب می شود. بسته به الیاف به کار رفته در گاباردین کتان، این پارچه می تواند سبک و خنک باشد. کتانی گاباردین با نخ های پنبه ای بوی دلپذیری دارد. شما می توانید این لباس را تمام روز بپوشید و نگران عرق کردن خود نباشید. البته مدل کتان گاباردین بیشتر برای هوای سرد مناسب است.

مرتبط  پارچه کشمیر دقیقا چیست؟ ویژگی‌ها و نحوه مراقبتش را بشناسید

قیمت پارچه ژاکارد مانتویی

پارچه کشمیر برای مانتو کتی پاییزه

با خودمان گفتیم که پوشیدن لباس مجلسی زنانه محدودیت سنی ندارد. البته می توانید از این مدل برای هماهنگی با استایل خود برای تمام فصول استفاده کنید به شرطی که پارچه مناسبی را انتخاب کنید. به همین منظور پارچه های شگفت انگیز و زیبای پاییز و زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم. پارچه ترمه یک انتخاب عالی برای پلیور پاییزی شماست. یکی از ویژگی های زیبای این پارچه سبک منحصر به فرد آن در طرح و رنگ است. پارچه ترمه در اصل مخصوص روزهای سرد پاییز و زمستان است. ترکیب رنگ منحصر به فرد این پارچه به شما کمک می کند ظاهری شاداب و مناسب برای فصل سرد داشته باشید.

همانطور که می دانید پارچه ترمه در دسته پارچه های پشمی قرار می گیرد. بسیار نرم است و گرمای کاملی را در فصل پاییز فراهم می کند. پارچه ترمه نسبت به سایر پارچه های پشمی بسیار سبک است. الیاف درجه یک استفاده شده حساس و خارش ندارند. این بدان معناست که این موارد نیازی به مرتب سازی ندارند. اما با آستر مناسب می توانید یک کت ترمه گرم و دنج برای روزهای سرد بسازید. استفاده از این ماده در هر سبکی آسان است و جلوه ای متفاوت ایجاد می کند.

مانتو کتی زنانه متفاوت با پارچه شانل

در این مطلب قصد داشتیم شما را با بهترین پارچه ها برای دوخت لباس زنانه آشنا کنیم. یکی از منحصر به فردترین و جالب ترین لباس های این لیست، لباس شانل است. این پارچه آینه ای که سال هاست مورد توجه طراحان قرار گرفته پارچه شانل نام دارد. چیزی که در مورد این لباس توجه شما را جلب می کند ظاهر متضاد آن است. این پارچه از الیاف پشم و پلی استر ساخته شده است. اما باید بدانید که ظاهر آن کاملاً با تمام لباس های خز یا آینه متفاوت است. طرح این پارچه بافته شده است و به راحتی می توانید نخ های آن را مشاهده کنید. همچنین اگر ساختار الیاف مخدوش نشود، پردازش آن بسیار آسان است.

پارچه شانل تا حدودی ظریف است و بنابراین باید از اشیاء تیز دور نگه داشته شود. با این حال، رنگ و ساختار غیر معمول آن را به یک پارچه پاییزی غیرقابل چشم پوشی تبدیل می کند. بنشینید و یک کت زنانه بسیار شیک و متمایز بسازید. برای شستن این پارچه های خاص باید با خشکشویی ها و فروشگاه های تخصصی تماس بگیرید. اما می توانید آن را در ماشین لباسشویی هم قرار دهید. با این پارچه خاص و جدید می توانید استایلی منحصر به فرد برای خود بسازید.
منبع: https://www.tailoronten.com

5/5 – (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا