دکوراسیون داخلی

اتاق پذیرایی خود را تنها با این چند روش زیبا سازید

به دنبال ایده هایی برای تزئین و زیباسازی اتاق نشیمن خود هستید؟ کلاسیک را دوست دارید یا هوشمند؟ به دنبال مکانی مدرن یا دنج هستید؟ آیا می خواهید یک طراحی دکوراسیون مدرن یا آنتیک داشته باشید؟ در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان طرح ها و سبک های مختلف برای تزیین اتاق نشیمن را به شما پیشنهاد می کنیم.

زیباسازی اتاق نشیمن با انتخاب رنگ‌هایی با تنالیته خاکی

قهوه ای های خاکی اغلب حس وهم انگیزی از آرامش را القا می کنند. ترکیب دیوارهای گچی و چوب تیره خانه ای بسیار آرامش بخش و جذاب با حس کویری را فراهم می کند. قرار دادن مبل مخملی با کاشی های خردلی و آجری در وسط اتاق، جلوه ای مدرن به اتاق نشیمن شما می دهد.

با لایه‌های رنگی متفاوت، فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کنید

رنگ فرش در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن چیزهای زیادی می گوید. فرش هایی با رنگ های مختلف و گرم می توانند حس شادی و هماهنگی خاصی به خانه شما ببخشند. به این ترتیب می توانید از رنگ صورتی کم رنگ برای دیوار استفاده کنید که اخیراً بسیار محبوب شده است. کوچک، برای ایجاد فضای تنفسی بین چندین رنگ. می توانید از مواد ظریف و سفید استفاده کنید.

مرتبط  هرچه سریع‌تر این ۵ وسیله را از آشپزخانه‌تان بیرون بیندازید

طرح گل‌های بهاری پذیرایی شما را منحصر به فرد خواهد کرد

اگر به اتاق نشیمن با سبکی کوچک اما رسا فکر می کنید، قطعا بهتر است از چیزهایی استفاده کنید که از پارچه چینی استفاده می کنند. شینتز به لباس های گلدار با گل اشاره دارد. پس زمینه خنثی لباسی زیبا و رنگارنگ ایجاد می کند که در مرکز توجه قرار می گیرد. طراحی خود را با یک فرش تیره، آثار هنری و بالش های همسان تکمیل کنید.

ترکیب رنگ سبز و سفید، پذیرایی شما را مدرن و امروزی می‌کند

وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق به میان می آید، استفاده از پارچه هایی با رنگ های مشابه در پالت رنگ به یکسان شدن فضا کمک می کند. رنگ ها به همه عناصر کمک می کنند تا به خوبی در یک اتاق شلوغ با الگوهای مختلف قرار بگیرند. به عنوان مثال، اگر از صندلی حصیری با کوسن های سبز و سفید استفاده می کنید، مطمئن شوید که پرده ها با رنگ کوسن ها مطابقت دارند.

گرم‌تر نشان دادن طرح‌های یکنواخت با استفاده از چوب

هنگامی که اتاق نشیمن با ترکیبی از رنگ های خنثی و بافت های چوبی تزئین شده باشد، می توان به احساس راحتی، تعادل و خلاقیت دست یافت. این سبک اتاق را سرزنده و روشن و در عین حال گرم و دنج می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا