بهداشت و سلامت

۵ زنگ خطر گرفتگی عروق قلب را بشناسید!

گرفتگی رگ های بدن از ابتدا با علائم همراه است و بدن در مورد این علائم به ما هشدار می دهد. علائم عروق خونی را در مجله اینترنتی بنوان بخوانید.

علائم گرفتگی عروق

معاینه پزشکی و معاینه برای تشخیص تصلب شرایین تا زمانی که این مشکل آشکار شود. سیگنال های ارسال شده به نوعی سعی می کنند وضعیت حساس را به ما بگویند. رسوبات چربی یا تصلب شرایین؛ این وضعیتی است که به دلیل تجمع چربی و سایر مواد در ماهیچه ها، ماهیچه ها سفت و ضعیف می شوند. این وضعیت می تواند علائمی مانند ناراحتی قفسه سینه و تنگی نفس ایجاد کند. در زیر این علائم را می شناسیم.

تنگی نفس

دشواری در تنفس می تواند نشانه لخته شدن خون باشد که بسیار جدی است. به خصوص بیماران بدون بیماری قلبی و ریوی. قطعاً به درمان نیاز خواهید داشت.

درد قفسه سینه

درد قلب می تواند نشانه ای از مسدود شدن رگ های خونی باشد و شرایطی قوی و دشوار ایجاد کند، شاید به این دلیل که کلسترول رگ های خونی را مسدود کرده است. کشتی ها به قلب می روند.

اختلال نعوظ

گرفتگی عروق نیز می تواند باعث اختلال نعوظ شود که در مردان مبتلا به بیماری عروق کرونر شایع تر است. در واقع، این بیماری زمانی رخ می دهد که پلاک در رگ ها جمع می شود و جریان خون را به قلب کاهش می دهد و به رگ های خونی آسیب می رساند. از سوی دیگر، گردش خون سالم برای اختلال نعوظ مهم است.

مرتبط  این آجیل برای درمان فشارخون معجزه می‌کند!

درد هنگام راه رفتن

درد در پشت یا پاها هنگام راه رفتن از علائم انسداد شریانی است که ورید مسدود شده در پا است. انسداد عروق کرونر می تواند منجر به حمله قلبی شود، بنابراین درمان و ارجاع به پزشک ضروری است.

سختی هنگام نفس کشیدن

مشکلات تنفسی نشانه رسوبات چربی در بافت های بدن است. البته تنفس طبیعی است. اما اگر این مشکل تنفسی شدید باشد; شما باید دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا