بهداشت و سلامت

۷ عادتی که جان شما را به‌خطر می‌اندازد!

این مطالعه می گوید که تغییر عادات نه تنها ممکن است، بلکه ضروری است. برخی از عادت ها برای مدت طولانی وجود داشته اند که ما آنها را بدیهی می دانیم، اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که برخی از عادت ها کاملا خطرناک هستند. بدترین عادات روزانه را در مجله اینترنتی بنوان بخوانید.

بدترین عادات روزانه کدام‌اند؟

7 کار خطرناکی که هر روز بدون فکر کردن به عواقب آن انجام می دهیم

عادت به خوردن سبزیجات خیلی زیاد

سبزیجات برای یک رژیم غذایی سالم مهم هستند، اما خوردن 7 وعده سبزیجات و 4 وعده میوه در روز می تواند در طولانی مدت مضر باشد. برای حداکثر تغذیه، سبزیجات تازه (برشته یا خام) بخورید و 4 تا 5 وعده در روز بخورید.

عدم خوردن چربی‌ها

چربی بیش از حد در رژیم غذایی شما می تواند باعث بیماری قلبی و مشکلات وزن شود، اما لازم نیست تمام چربی ها را حذف کنید، می تواند به افزایش مصرف ویتامین ها و چربی های سالم از 44 به 78 گرم در روز کمک کند. نیاز داشتن. آهسته شخصیت او کامل است.

استفاده بیش از حد از کرم ضدآفتاب

همه می‌دانند که استفاده از ضد آفتاب هنگام بیرون رفتن بسیار مهم است، این می‌تواند به پیشگیری از پیری و سرطان پوست کمک کند، اما مهم است که در مصرف آفتاب و ویتامین‌ها زیاده روی نکنید. در مورد سرطان ها مانند سرطان پانکراس، تحقیقات نشان می دهد که کمبود ویتامین D و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند باعث اسکلروزیس شود.

مرتبط  ۸ روش خانگی برای زمانی که سرفه شما را کلافه می‌کند!

عادت به بررسی زیاد ایمیل و صفحات مجازی

ایمیل علاوه بر اینکه یک ابزار ارتباطی ارزشمند است، برای بسیاری از ما منبع استرس و ناامیدی است و بهره وری ما را کاهش می دهد، حتی زمانی که محققان تلاش می کنند قوانین قطعی برای استفاده از ایمیل برای به حداقل رساندن منفی بودن وضع کنند. اثر توصیه‌های آن‌ها ممکن است برای همه یکسان نباشد، اما نکاتی وجود دارد که برای همه صدق می‌کند: صبح زود یا دیرتر آن را ترک نکنید. ابتدا کار کنید و بعدا ایمیل را بررسی کنید (مگر اینکه بخش مهمی از گردش کار شما باشد). اعلان‌های ایمیل را غیرفعال کنید.

نداشتن تنوع غذایی

باید انواع ویتامین ها، مواد مغذی، میوه ها و سبزیجات مصرف شود تا بدن مواد لازم را به دست آورد. این به این دلیل است که ویتامین‌های خاصی مانند ویتامین A به گلبول‌های سفید خون در مبارزه با عفونت کمک می‌کنند. ویتامین E موجود در آجیل با عفونت های تنفسی مبارزه می کند، بنابراین هر فصل آن را مصرف کنید.

پیچاندن سر در یک حوله

مواظب باشید وقتی موهایتان خیس است در حوله نپیچید، حوله سنگین می تواند باعث ریزش مو یا ریزش مو شود، در عوض از حوله برای جذب آب اضافی استفاده کنید و وقتی مطمئن شدید که آب اضافی را برداشته اید، اجازه دهید موها خروجی هوا. خشک. مطمئن شوید که این کار را به آرامی انجام می دهید و فقط برای مدت کوتاهی آن را تکرار می کنید.

دوش‌گرفتن طولانی از بدترین عادات روزانه

دوش طولانی خوب است، به شما کمک می کند بعد از حمام استراحت کنید و احساس راحتی کنید، اما یک دوش طولانی می تواند پوست شما را خشک کند و باعث گرما شود، دوش گرفتن نباید بیشتر از 10 دقیقه باشد. باید باشد، پس هر چه باشد. هر چه کوچکتر بهتر!

مرتبط  روش‌های از بین بردن چربی زیر بغل

پیشنهاد عالی: فیلم هیجان انگیز، هشدار فوری آلودگی هوا + تماشای فیلم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا