روانشناسی

 ۷ عادت زشت در حرف زدن که همین حالا باید ترک کنید

عادات بد صحبت کردن می تواند از هر نوعی باشد. و اگر می خواهید این عادات را ترک کنید، مهم است که به نحوی آن را توضیح دهید. در این مقاله بنوان در مورد عادت های کثیف صحبت می کنیم.

عادات زشت در سخن گفتن

متأسفانه، این عادت نه تنها به کلماتی که می گویید بستگی دارد، بلکه نحوه بیان و دریافت کلمات نیز می تواند معانی منفی داشته باشد.

غیبت کردن

توهین به دیگران باعث یک واکنش زنجیره ای می شود. اگر مسخره می کنید، خود را بد جلوه می دهید و دیگران را تشویق می کنید تا درباره شما شایعه پراکنی کنند.

منفی بودن

هنگامی که تصمیم می گیرید خوش بین باشید و مثبت فکر کنید، دیگران از صحبت کردن با شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد که به نفع سلامتی شما نیز خواهد بود.

شکایت کردن

شکایت کردن به راحتی می تواند به یک عادت تبدیل شود و قبل از اینکه متوجه شوید، از آب و هوا، کار، اخبار یا هر چیز دیگری شکایت خواهید کرد. این شوک ویروسی نامیده می شود.

قضاوت کردن

اگر حرف های شما پر از قضاوت در مورد دیگران باشد، عزیزتان ناخودآگاه شما را قضاوت می کند و از نزدیک شدن به شما و صمیمی شدن می ترسد و ممکن است کاملاً ساکت شود.

بهانه آوردن

برخی افراد وقتی شکست می خورند همه و همه چیز را مقصر می دانند جز خودشان. از آنجایی که بهانه ها به طور مکرر توسط دیگران نادیده گرفته می شود و نادیده گرفته می شود، این آگاهی ذهنی دائمی وجود دارد که شما مسئول اعمال و رفتار خود نیستید.

مرتبط  چگونه خود را بهتر بشناسیم؟ +ویدیو

اغراق و گزافه‌گویی

هایپربولی زبان ما را ساده می کند. اضافه کردن یک بار دراماتیک اساسا یک دروغ است. ما دوست نداریم افرادی که می شناسیم به ما دروغ می گویند. برای ایجاد روابط بهتر با دیگران، این علائم را بخوانید که نشان می دهد فرد ضعیفی هستید + ویدیو را تماشا کنید.

خشک و متعصب بودن

اشتباه گرفتن ایده ها و حقایق خطرناک است. هیچ کس دوست ندارد خود را به نظرات شخصی محدود کند که معتقد است درست است.

پیشنهاد تحقیق: مقاله 6 چیزی که مردم هرگز نمی گویند + فیلم را بخوانید

|

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا