بهداشت و سلامت

۱۰ ورزش مناسب برای کالری سوزی

ورزش و ورزش می تواند به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید و به وزن ایده آل خود برسید. انتخاب ورزش های مناسب برای سوزاندن کالری مهم ترین موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید تا با 10 تمرینی که بیشترین کالری را می سوزانند آشنا شوید.

ورزش‌هایی که بیشترین کالری سوزی را دارند:

۱. شنا:

شنا یکی از بهترین ورزش ها برای سوزاندن کالری است. شنا می تواند حدود 680 کالری در ساعت بسوزاند

۲. نرمش در آب:

عادت به بازی در آب یکی دیگر از ورزش هایی است که فقط کالری نمی سوزاند. به بازسازی مفاصل و استخوان های شما کمک می کند. خیساندن در آب حدود 600 کالری در ساعت می سوزاند.

۳. بوکس:

برای کنترل خشم توصیه می شود. بوکس یک ورزش رزمی است. بوکس حدود 500 کالری در ساعت می سوزاند.

۴. فوتبال:

فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش های جهان است. اما شاید ندانید که فوتبال یک ورزش کالری سوز خوب است. شما می توانید با یک ساعت مسابقه فوتبال حدود 400 کالری بسوزانید.

۵. بسکتبال:

بسکتبال ورزش محبوبی است که برای علاقه مندان به ورزش های تیمی انتخاب خوبی است. شما می توانید در یک درس بسکتبال حدود 350 کالری بسوزانید.

مرتبط  با بند ناف به جنگ سرطان بروید

۶. پینگ پنگ:

از سال 1988، تنیس روی میز یا تنیس روی میز جزو ورزش های المپیک قرار گرفت. این تمرین از کل بدن استفاده می کند. با بازی پینگ پنگ می توانید حدود 320 کالری در ساعت بسوزانید.

۷. دویدن:

دویدن یکی از ساده ترین ورزش هایی است که می توانید بدون تجهیزات خاص انجام دهید. دویدن می تواند حدود 300 کالری در ساعت بسوزاند.

۸. بدمینتون:

بدمینتون یک بازی با توپ و راکت است. این بازی یک بازی سریع است که می توانید با توپ و راکت بازی کنید. بازی بدمینتون می تواند حدود 270 کالری در ساعت بسوزاند.

۹. جودو:

جودو نوعی مبارزه تن به تن است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می گردد. با یادگیری جودو می توانید حدود 250 کالری در ساعت بسوزانید.

۱۰. والیبال:

والیبال یک ورزش گروهی است که هم در فعالیت های داخل سالن و هم در فضای باز محبوب است. بازی کردن فوتبال حدود 220 کالری در ساعت می سوزاند. ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به سمت سلامتی قدم بردارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا