دکوراسیون داخلی

ارزان‌ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل

در گذشته مبلمان به روشی ساده و با چوب معمولی ساخته می شد و همچنین فاقد طرح و تزئینات جذاب بود. اما امروزه جدای از اینها، کابینت جزئی از مبلمان و طراحی داخلی است. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان ارزان ترین مبلمان آشپزخانه را ارائه می کنیم.

ارزان ترین کابینت برای آشپزخانه

برخی کابینت های با کیفیت را بهترین کابینت ها می دانند و معتقدند کابینت های کلاسیک مدرن ترین و کلاسیک ترین مدل کابینت ها هستند. برخی دیگر کابینت های مدرن را کابینت های بهتری می دانند. در ادامه به معرفی هر یک از این کابینت ها می پردازیم.

کابینت ام‌دی‌اف

امروزه رایج ترین کابینت در منازل و آشپزخانه های ایرانی، کابینت ام دی اف است. این کابینت بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال محصولاتی با قیمت بسیار پایین هستند. علاوه بر این کابینت ام دی اف امکان طراحی مدرن و باکیفیت را دارد.یکی از مزیت های اصلی کابینت ام دی اف قیمت آن نسبت به کابینت های دیگر است. کابینت ام دی اف معایبی نیز دارد. اثر اصلی آن مقاومت در برابر سرما و آب است. اگر روکش روی ام دی اف آسیب ببیند، آب به داخل آن نفوذ کرده و به آن آسیب می رساند.

کابینت ممبران

بهترین و شیک ترین متریال برای ساخت کابینت کابینت ممبران می باشد. این کابینت بسیار ارزانتر از کابینت چوبی است. اما می توانید به آشپزخانه خود ظاهری کلاسیک مانند کابینت های چوبی بدهید. کابینت های ممبران برای افرادی که خواهان آشپزخانه ای با ظاهر کلاسیک هستند، اما توانایی خرید کابینت های چوبی را ندارند، مناسب است. زیرا می توانند فضای کلاسیک را با قیمتی پایین تجربه کنند. ممبران های جعبه ای علاوه بر مزایایی که دارند معایبی نیز دارند. این ویدیو را در مورد یک گلدان شیک DIY تماشا کنید تا خانه خود را زیباتر کنید.

مرتبط  با درب بطری نوشابه گلدان بسازید +ویدیو

کابینت لترون

نوع دیگری از کابینت که امروزه در بین کابینت های ارزان قیمت از آن یاد می شود، کابینت لترون است. این کابینت ها از تراشه های چوبی بزرگتر از ام دی اف ساخته شده اند و مقاومت کمتری در برابر رطوبت دارند. بنابراین توصیه می کنیم از این کابینت برای سینک ها و مناطقی که در معرض آب و رطوبت هستند استفاده نکنید. اگر می خواهید کابینت را با هزینه کم و قیمت مناسب نصب کنید، کابینت لترون بهترین انتخاب برای شماست. در غیر این صورت، ممکن است از نظر عملکرد و پایداری مناسب شما نباشد.

کابینت ملامینه

ارزان ترین کابینت های ملامینه موجود در بازار، کابینت های ملامینه هستند. ملامین تخته ای است که بر پایه نئوپان ساخته شده و با لایه نازکی از ملامین پوشانده شده است. این لایه نازک ضد خش و ضد آب است. یکی از معایب این کابینت حساسیت نئوپان به رطوبت و آب است. بنابراین چنین کابینت هایی برای مناطقی که در معرض رطوبت و آب هستند مناسب نیستند.

منبع: وب سایت آبک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا