دکوراسیون داخلی

معجزه رنگ آبی نفتی را دست کم نگیرید

در دکوراسیون مدرن و امروزی استفاده از رنگ آبی روغنی در دکوراسیون داخلی بیشتر از رنگ های دیگر طرفدار دارد. در مجله اینترنتی بنوان درباره این کاربرد پیچیده و هیجان انگیز رنگ بیشتر بدانید.

چرا رنگ آبی‌نفتی؟

مرد آبی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ هایی است که به راحتی می تواند هر نوع دکوراسیون داخلی را تغییر دهد. استفاده از رنگ آبی روغنی در دکوراسیون داخلی توجه و زیبایی خاصی به خانه یا محل کار می دهد. در رقابت با مشکی، آبی تنها رنگ برنده است.

تاریخچه استفاده از رنگ آبی نفتی در دکوراسیون داخلی

نیروی دریایی بریتانیا اولین بار در قرن هجدهم از این رنگ استفاده کرد. با وجود اینکه این رنگ در آن زمان نام خاصی نداشت. Petroblue نامی بود که یک قرن بعد برای این تنوع رنگ انتخاب شد و به تدریج در سراسر جهان محبوب شد.

آبی نفتی نماد چیست؟

این رنگ اغلب به عنوان نماد صلح استفاده می شود زیرا رنگی آرام بخش است. اما در برخی کشورها بنزین سبز را نماد قدرت می دانند. حس اعتماد به نفس، هوش، ثبات و اتحاد احساساتی است که با دیدن این رنگ به شما منتقل می شود.

رنگ آبی نفتی را چگونه در دکوراسیون استفاده کنیم؟

استفاده از این رنگ بندی در دکوراسیون داخلی خانه، ظاهر خانه شما را آن طور که می خواهید تغییر می دهد. استفاده از این رنگ در طراحی، دکوراسیون منزل یا وسایل تزیینی به روحیه شما بستگی دارد، اما اگر می خواهید در دکوراسیون داخلی خود بر آبی بنزینی تاکید کنید، بهتر است حداقل از شصت درصد استفاده کنید. رنگ دیوارها، مبلمان و وسایل منزل. از این رنگ استفاده کنید.

مرتبط  زیباترین خانه را با کمترین هزینه داشته باشید

> برای این. برای چهل درصد باقیمانده، بهترین رنگ ها سفید، مشکی، طلایی و خردلی هستند که به خوبی با این پالت رنگ ست می شوند. استفاده از رنگ آبی روغنی با رنگ طلایی خانه شما را مجلل تر و شیک تر می کند. برای مثال می توانید دیوارهای آبی نفتی و مبلمان سفید و طلایی را انتخاب کنید. اگر به دنبال طرح رنگارنگ تری هستید، پرده های صورتی کم رنگ و تزئینات مشکی و طلایی را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا