دکوراسیون داخلی

۷ مدل شیک و جذاب پرده چین‌دار، برای اتاق پذیرایی

چین های پرده ها بر ظاهر و نحوه باز و بسته شدن آنها تأثیر می گذارد. در این مقاله بنوان به ارائه انواع پرده های تاشو برای اتاق نشیمن می پردازیم

پرده با چین پلیسه‌دار

اگر به دنبال پرده های سنتی و رسمی هستید، پرده های رنگی بهترین انتخاب هستند. این پرده ها معمولا از پارچه ضخیم و سنگین ساخته می شوند. برای انتخاب نوع پرده، باید بدانید که در اتاق خود به دنبال چه چیزی هستید.

پرده با چین انگشتی یا چین متناسب

این نوع پرده ها رایج ترین نوع پرده های چین دار هستند. چین‌ها در بالای پرده ایجاد می‌شوند و به قسمت آویزان پرده کمک می‌کنند تا ظریف‌تر و رسمی‌تر به نظر برسد. تعداد چین های پرده از 2 اینچ یا 5 اینچ متغیر است. بشقاب های بیشتر به شما کمک می کند پرده های زیباتر و مجلل تری داشته باشید. پرده های سه انگشتی محبوب ترین نوع پرده هستند. از این پرده ها در اتاق خواب یا اتاق نشیمن اصلی استفاده می شود.

پرده با چین جعبه‌ای

پرده های جعبه ای برای اتاق ناهار خوری، اتاق نشیمن یا اتاق خواب مناسب هستند. لایه های پارچه عمیق و پیوسته بوده و پوشش کامل و ظاهری بسیار آراسته ایجاد می کند.

پرده با چین ساغری

یکی از طرح های کرکره اتاق نشیمن، کرکره برای اتاق های بزرگ رسمی با سقف بلند مناسب است. آنها نام خود را به این دلیل گرفته اند که شبیه فنجان هستند. با توجه به ساختار ظریف پرده ها، این سبک پرده برای مکان هایی که پرده ها همیشه کشیده می شوند مناسب است و اغلب برای تزئین پنجره ها استفاده می شود. هیچ گزینه خوبی برای پرده های کاربردی وجود ندارد. در اتاق نشیمن شما جایی برای این وسیله وجود ندارد تا بتوانید سازماندهی خوبی در خانه خود داشته باشید! از

مرتبط  ۷ پیشنهاد طلایی برای انتخاب شیک‌ترین رومیزی ناهارخوری

دیدن کنید

پرده با چین مدادی

این نوع پرده ها دارای قرارگیری خوب و یکنواختی هستند که امکان نصب آنها را با یک قلاب و میله ساده فراهم می کند. پرده های پانل دار معمولاً با پارچه نازک نصب می شوند و می توان آنها را با انواع قلاب و آویز نصب کرد. این پرده ها غیررسمی هستند و برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن که نیازی به رسمی بودن ندارند مناسب هستند.

پرده با چین پاکتی با آویز میله

پرده های غلتکی معمولا از پارچه های سبک و نرم ساخته می شوند. این پرده ها به راحتی باز و بسته می شوند فقط میله پرده را از بسته بندی جدا کنید. آستر را می توان به راحتی به پرده ها متصل کرد.

پرده با چین بندیلک‌دار

آخرین نوع پرده ها پرده هایی با قابلیت نصب آسان مانند پرده های جیبی و پرده ها هستند. فقط Benndilks را به نوار بفرستید. در این نوع پرده از پارچه های چاپ شده و پارچه های چاپ شده استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا