دکوراسیون داخلی

۷ وسیله‌ای که خانه شما را کوچک و زشت می‌کند

یکی از مهم ترین نکات برای تزیین فضاهای کوچک دقت در خرید وسایل منزل است. در مقاله ای از مجله اینترنتی بنوان به ارائه المان های نامناسب در آماده سازی و تجهیز منزل می پردازیم.

فرش کوچک

اگر خانه شما کوچک و فضا محدود است، بهتر است از فرش های کوچک در دکوراسیون منزل خود استفاده نکنید زیرا استفاده از فرش های کوچک باعث می شود اتاق کوچک خانه کوچک به نظر برسد. بنابراین، فرش بزرگی را انتخاب کنید که فضا را بزرگتر نشان دهد.

کوسن زیاد

اگر خانه شما کوچک است، هرگز از بالش و کوسن زیاد روی مبلمان استفاده نکنید، زیرا این کار فضای بیشتری را اشغال می کند و خانه را کوچکتر نشان می دهد. توجه داشته باشید که اندازه بالش یا کوسن روی مبل باید متناسب با ابعاد صندلی باشد.

میزها و عسلی‌های بزرگ

اگر خانه شما کوچک است و فضا محدود است، میز و صندلی بزرگ نخرید. میزها و میزهای بزرگ فضای خانه را اشغال می کنند، پس زمانی که کارتان را اشغال کردید، میزهای تاشو بخرید. مبل با میز نیز انتخاب خوبی است و به شما امکان می دهد با یک سنگ دو پرنده را بکشید. می توانید از میزهای لانه زنبوری که در طرح گاری قرار می گیرند استفاده کنید. اگر میزهای عسلی دارای طناب باشند، می توان از آنها به طرق مختلف استفاده کرد.

پرده کوتاه

یک استراتژی نامناسب برای برنامه ریزی و دکوراسیون منزل، استفاده از پرده های کوچک است. در طراحی خانه های کوچک از صفحه نمایش های کوچک استفاده نکنید. زیرا پرده ها دیوارها را کوچکتر نشان می دهند و خانه شما را کوچکتر نشان می دهند. بهتر است پرده ها را روی پنجره آویزان کنید و به زمین برسید. برای دیدن پرده های زیبا و جذاب برای دکوراسیون منزل، 5 پرده شیک جدید برای پذیرایی منزل را ببینید.

مرتبط  سرسبزی راه پله شما با گلدان‌های زیبا

خرده‌ریزها و اکسسوری های زیاد

اقلام کوچک و لوازم جانبی زیاد دشمن خانه های کوچک است. با کاهش تعداد آنها و حذف برخی از آنها، می توانید فضای آزاد بیشتری دریافت کنید.

تختخواب‌های بزرگ

در اتاق خواب خانه های کوچک از تخت های خیلی بزرگ استفاده نکنید، می توانید از تخت هایی استفاده کنید که بعد از استفاده تا شوند. تخت‌خواب‌ها و تخت‌های جک نیز انتخاب خوبی برای اتاق‌های کوچک هستند، زیرا می‌توانید لباس‌ها یا چیزهای دیگری را که اغلب استفاده نمی‌کنید، در مواقعی که به آن‌ها نیاز ندارید، در زیر آن‌ها نگهداری کنید. علاوه بر این، میزهای مطالعه تاشو و میز آرایش کوچک نیز انتخاب های خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب در خانه های کوچک هستند. برای دیدن تخت خواب های زیبا و جذاب زیباترین و مدرن ترین تخت خواب ها را ببینید.

میز تلویزیون بزرگ

اگر شما هم با مشکل نداشتن فضا برای قرار دادن پایه تلویزیون مواجه هستید، می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. تلویزیون های امروزی را می توان روی دیوار نصب کرد و برای کاربرانی که فضای زیادی برای نصب پایه تلویزیون در منزل خود ندارند انتخاب مناسبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا