دکوراسیون داخلی

این ایده‌ها در چیدمان منزل قدیمی شده‌اند

شاید دکور خانه تان را عوض کرده باشید، اما همیشه چیزهایی هستند که فقط یک بار استفاده شده اند و سال هاست در انباری یا کمد گرد و غبار جمع می کنند. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان، بدترین ایده های دکوراسیون منزل را فهرست می کنیم.

بدترین ایده های دکوراسیون منزل

در زیر، این ایده ها را ارائه می دهیم تا دیگر نیازی به جستجو نداشته باشید و لیست شما خیلی بزرگ نشود.

سقف‌ها و دیوارهای آرتکس از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

این دیوارها در دهه 1950 و 1960 بسیار محبوب بودند، اما دیگر محبوب نیستند و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. اگر قسمتی از آن دیوارها آسیب ببیند، تعمیر آن دشوار خواهد بود. همچنین این دیوارها از آزبست ساخته شده اند و می توانند بیماری های ریوی را افزایش دهند.

حمام‌هایی با رختکن فرش شده

این ایده تا دهه 70 قرن گذشته بسیار محبوب بود و راه حلی برای دکوراسیون منزل به حساب می آمد. دلیل این وضعیت راندمان گلخانه است.

نوشتن نقل قول روی دیوار از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

از اواخر سال 2010، ایجاد کلمات بر روی دیوارها و مبلمان وارد فضای داخلی شد. تصور کنید به خانه قدم می زنید و اولین چیزی که می بینید زندگی، عشق و خنده است. چنین جملاتی بر روی دیوار خانه ها نشان دهنده احساس انقیاد مردم است و برای خانه ای که در آن زندگی می کنید خوب نیست. این مراحل را دنبال کنید تا خانه خود را زیبا کنید.

مرتبط  بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید

حلقه‌های حصیری تزیینی

این حلقه ها معمولاً به دستگیره در متصل می شوند و زیر حوله یا پارچه ای که روی دستگیره در قرار می گیرد گم می شوند. برخی حلقه های حصیری را با گل و گیاه تزئین می کنند و با میخ به در می آویزند. استفاده از گل و گیاه مصنوعی انرژی منفی در خانه ایجاد می کند. آنها را زیاد آویزان نکنید.

دیوارهای فرش شده یا بافت‌دار از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

گاهی اوقات دیوارها به وسایل تزئینی تبدیل می شوند و در هر خانه ای یافت می شوند. پس از آن، دیوارهای بافت مانند کاغذ دیواری با گرافیک فعال یا دیوارهای فایبرگلاس را در نظر بگیرید. با استفاده از این ایده ها می توانید خانه خود را کوچک و جالب کنید.

مبلمان اکریلیک پلاستیکی

در دهه 80، استفاده از مبلمان پلاستیکی و اکریلیک رایج بود. در آن زمان میزهای مبل و صندلی ناهارخوری از اکریلیک ساخته می شدند. درست است که در آن زمان مبلمان اکریلیک مد بود، اما مبلمان پلاستیکی همیشه ارزان و ارزان به نظر می رسند، بنابراین این مبلمان ایده بسیار بدی برای دکوراسیون منزل به حساب می آید.

آموزش و فیلم آموزشی دوخت رومیزی زیبا با شلوار جین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا