روانشناسی

۸ کلید طلایی افزایش عشق در رابطه عاشقانه

چه عاشق باشید، می توانید عشق خود را عمیق تر کنید، عشق خود را تقویت کنید و رابطه خود را با شریک زندگی خود بهبود بخشید. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به شما نشان می دهیم چگونه عشق و صمیمیت را در روابط عاطفی افزایش دهید.

راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی

اگر رابطه موفقی داشته اید، چه متاهل یا نه، می توانید عادت های جدیدی ایجاد کنید و تغییرات کوچکی در رابطه خود ایجاد کنید تا آن را طولانی تر یا حتی بهتر کنید.

به خوبی از خودتان مراقبت کنید

راه دیگر برای بهبود روابط این است که از خود مراقبت کنید. آیا فکر می کنید فردی که بیمار و افسرده است می تواند یک رابطه عاشقانه و عاطفی داشته باشد؟ سلامت جسمی و روانی هر زوجی بدون شک تاثیر بسزایی در رابطه خواهد داشت. پس خودتان را در اولویت قرار دهید و بدانید که سرشار از انرژی خواهید بود و اگر مراقب خود نباشید، عشق را از دست خواهید داد و رابطه فعلی تان از بین می رود.

مرتبط  چرا بعضی افراد نمی‌خواهند عاشق شوند؟

اهداف مشترکی تعیین کنید

یکی از راه های تقویت بنیان ازدواج داشتن اهداف مشترک است. اعتماد دو نفر به یکدیگر به معنای شریکی فراگیر با یک هدف مشترک است. علاوه بر داشتن اهداف فردی، هر زوجی باید اهداف مشترکی داشته باشد که هیجان جدیدی را به رابطه آنها وارد کند.

برای انجام فعالیت‌های دونفره، برنامه‌ریزی کنید

راه دیگر برای تمایز روابط این است که فعالیت ها را جدا و مشترک کنیم. هر یک از طرفین ممکن است علاقه مند به انجام فعالیت های خاصی باشد. کاری که باید انجام دهید این است که گاهی به جای اینکه هر یک از شما به دنبال علایق خود باشید، با هم برنامه ریزی کنید.

شوخ طبع و بامزه بودن از راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی

بسیاری از روابط به مرور زمان از هم می پاشند و هیچ یک از طرفین سعی نمی کند به طرف مقابل لبخند بزند. اغلب خندیدن شما را به ابتدای رابطه بازمی گرداند. این شما را به یاد روزهای اولیه رابطه تان می اندازد. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید و شریک زندگی خود را بخندانید.

بپذیرید که کسالت در یک رابطه طبیعی است

تنهایی و خستگی رابطه چیزی است که هر زوجی در مقطعی با آن مواجه می شود. بنابراین گاهی اوقات بهتر است آن را بپذیرید و سعی کنید با هم آن را درست کنید. با شریک زندگی خود همکاری کنید و این کسالت را به یک شور تبدیل کنید.

ایده‌های جدید دوست یابی را امتحان کنید

به احساسات دو نفر قبل از وارد شدن به یک رابطه اشاره می کنیم. به عنوان مثال، رفتن به یک رستوران یا کافی شاپ همچنان می تواند به ایجاد شادی در یک رابطه کمک کند. بنابراین، یک راه متداول برای خلاص شدن از کسالت رابطه و یادآوری روزهای خوب دوستیابی، آزمایش ایده های دوستیابی است. می توانید با هم به کلاس های (موسیقی یا هنری) بروید یا با هم زیر باران قدم بزنید. بنابراین همیشه می توانید کاری جدید انجام دهید.

مرتبط  محبت زیادی به همسر خطرناک است

ثابت قدم بودن از راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی

ثبات و ثبات کلید حفظ یک رابطه است. به جای عقب نشینی و فکر کردن به جدایی، به کارهایی که در گذشته برای جذب شریک زندگی خود انجام داده اید فکر کنید. وقت انجام این کارها است، معطل نکنید. اگر این کار را انجام دهید، جای تعجب نیست که شریک زندگی شما پس از مدتی علاقه خود را به بودن در کنار شما از دست بدهد.

به یکدیگر وقت استراحت دهید

فقط به این دلیل که کسی را دوست دارید به این معنی نیست که آن شخص باید همیشه با شما باشد یا با شما صحبت کند. و این بدان معنا نیست که شریک زندگی شما نمی تواند دوستانی پیدا کند یا جنبه شخصی زندگی را توسعه دهد.

کتاب های پیشنهادی: انشا در مورد چگونگی غلبه بر استرس امتحان. خواندن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا