دکوراسیون داخلی

۶ روش اصولی برای شستن پرده در خانه

یکی از سخت ترین چیزها در مورد تمیز نگه داشتن خانه، شستن پرده ها است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند این کار دشوار را به خشکشویی ها بسپارند. با این حال، روش های اساسی برای شستن سریع و آسان پرده های خود در خانه وجود دارد. نحوه آشنایی با خبرنامه آنلاین بنوان.

چند روش اصولی شستن پرده در خانه

تمیز کردن پرده در خانه را می توان به روش های مختلفی انجام داد. در زیر بهترین روش های تمیز کردن پرده در خانه را ارائه می کنم.

برچسب را بخوانید
قبل از اینکه شروع به شستشوی پرده های خود در خانه کنید، بررسی کنید که آیا پرده های خود را می توان در خانه شست. دستورالعمل های شستشو معمولاً روی برچسب پرده یافت می شود. اگر پرده ها را می توان در خانه شست، به مرحله بعد بروید.

خشک شویی

اگر پرده ها را می توان خشک کرد، می توانید از این روش استفاده کنید. پرده ها را با یک حوله تمیز داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و از برنامه خشک کن استفاده کنید. دقت کنید که دمای مناسب و حالت ملایم را انتخاب کنید تا به پرده ها آسیبی نرسد.

شستشوی دستی

اگر پرده ها با دست قابل شستشو هستند، می توانید از این روش استفاده کنید. ابتدا پرده ها را برای چند دقیقه در آب گرم خیس کنید. سپس شروع به شستن ملایم دستی پرده ها با استفاده از محلول شوینده ملایم کنید. پس از شستن پرده ها، آن ها را با آب بشویید و رطوبت آن را با دقت از بین ببرید. در نهایت، پرده ها را روی پرده آویزان کنید تا به آرامی خشک شوند و از چین و چروک شدن جلوگیری شود.

مرتبط  کلاه برت چیست؟ ایده‌هایی جذاب و شیک برای ست کردن

از بخارشوی استفاده کنید

اگر پرده ها را نمی توان با آب شست. برای تمیز کردن توالت می توانید از بخارشوی استفاده کنید. با استفاده از بخارشوی با دمای قابل تنظیم، سایه را به آرامی بخار دهید تا کثیفی و لکه از بین برود. بخار را از پرده دور نگه دارید. برای جلوگیری از آسیب دیدن پرده، لکه ها را پاک کنید. می توانید از پاک کننده های خانگی یا سفید کننده های ملایم استفاده کنید. در خانه. قبل از استفاده از هر محلولی، بهتر است یک منطقه کوچک و پنهان از سایه را آزمایش کنید. استفاده از جاروبرقی؛ پس از قرار دادن جوراب در لوله، بهتر است شلنگ را نزدیک پرده نگه دارید تا به پارچه آسیبی نرسد.

در نهایت، برای بهترین نتیجه همیشه با سازنده مشورت کنید. برچسب دستورالعمل و دستورالعمل های ویژه ارائه شده را دنبال کنید. برای شستن پرده در خانه نکات زیر را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا