دکوراسیون داخلی

ورودی خانه خود را لوکس و جذاب کنید

درب ورودی اغلب قسمت کوچکی از کل خانه است، اما اولین فضایی است که هنگام ورود به خانه با آن مواجه می شویم و آخرین فضایی است که هنگام خروج از خانه از آن عبور می کنیم. در این مطلب از بنوان نکات مهم تزیین ورودی خانه را به شما تقدیم می کنیم.

طراحی ورودی منزل را کاربردی کنید

از آنجایی که تردد در این منطقه بسیار زیاد است، بهتر است دکوراسیون ورودی محل کار و فضا را طراحی کنید. قفسه های پستی، قفسه های کفش، چوب لباسی و سبد برای نگهداری کیف پول، کلید، کارت اعتباری و موارد مشابه را در نظر بگیرید.

اطراف درب ورودی را برای باز و بسته شدن خالی بگذارید

مطمئن شوید که راه روشنی برای باز و بسته کردن در وجود دارد. زیرا هیچ کس نمی خواهد راه باریکی را طی کند. بنابراین قبل از نصب داشبورد، جاکفشی، آینه تمام قد و غیره، به نحوه باز و بسته شدن ورودی فکر کنید و در اطراف فضای مورد نیاز برای باز کردن شمارش کار کنید. محافظت

استفاده از صندلی یا نیمکت

وجود یک صندلی در ورودی خانه می تواند جان انسان ها را نجات دهد. پوشیدن و بستن کفش بدون کمک سکو یا صندلی کمی سخت است. بنابراین، برای راحتی شما و ساکنان خانه، یک صندلی متناسب با دکور در ورودی قرار دهید. صندلی ها و نیمکت های چوبی یا مواد مشابه جایگزین مناسبی برای صندلی هستند زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند.

مرتبط  با وسایل دور ریختنی هفت‌سین زیبا بسازید +ویدیو

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

نکته اصلی در تزئین ورودی خانه، انتخاب یک مکان مرکزی است. هر کنسول، صندلی یا آینه می تواند نقطه کانونی دکور ورودی باشد و لامپ ها، لوازم جانبی، اتاق نشیمن، ظروف غذاخوری، سبدها و شمع ها در سایر نقاط کانونی ورودی قرار می گیرند. <

یک پا‌لت رنگ برای دکوراسیون ورودی انتخاب کنید

یکی از جنبه های مهم دکوراسیون ورودی شما، انتخاب پالت رنگی است که فضا را از نظر سبک و رنگ یکپارچه کند. با توجه به فضای داخلی خانه و سبک داخلی، دو یا سه رنگ مکمل برای طراحی ورودی خانه کافی است. سعی کنید پالت رنگ انتخابی خود را در لوازمی مانند فرش، بالش، کفپوش، لامپ و سایر وسایل تزئینی تکمیل کنید. رنگ های سفید، مشکی و طلایی اغلب برای طراحی داخلی لوکس و رنگ های خاکستری، سفید و چوب برای طراحی داخلی مدرن انتخاب می شوند. وقتی می خواهید خانه خود را تزئین کنید، بدون خرید لوازم جدید، بازسازی را انجام دهید.

تاثیر قالیچه را دست کم نگیرید

برای تزیین ورودی خانه فرشی با بافت محکم و بادوام انتخاب کنید. مواد مستحکم در طول سال ها و حرکت مداوم مردم خراب نمی شوند. حتی در صورت امکان می توانید فرش هایی را با رنگ های تیره یا شفاف انتخاب کنید تا در طول سال نیازی به شست و شو نداشته باشند.

نکته مطالعه: برای ایجاد یک داشبورد عالی، این مقاله سریع و آسان + ویدیو را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا