روانشناسی

با این کارها دیگران عاشق شما می‌شوند

برای اینکه بدانیم چگونه مشهور شویم، ابتدا باید بفهمیم که افراد عادی دارای چه خصوصیات یا ویژگی هایی هستند. این مقاله را از بنوان دنبال کنید.

چگونه محبوب باشیم

افراد مشهور در سراسر جهان هستند و از موقعیت اجتماعی خود در مدرسه، دانشگاه، محل کار و جاهای دیگر لذت می برند.

گام اول: دیده شدن

اعتمادبه‌نفس داشته باشید

هیچکس بی عیب نیست بنابراین لازم نیست برای مشهور شدن کامل باشید. حتی اگر فکر می کنید با ایده آل فاصله دارید. باز هم، اولین قدم برای عزت نفس، باور به خود است.

چگونه با حضور در جمع‌ها محبوب باشیم

زنده بودن به این معنی است که بخواهید منطقه ایمنی را که خودتان ایجاد کرده اید ترک کنید. اگر محبوب نیستید به این دلیل است که از انجام کاری که مردم محبوب دوست دارند راضی نیستید. مواردی مانند: صحبت کردن، توضیح دادن به جک و به طور کلی تعامل با مردم. به یاد داشته باشید که افراد محبوب محبوب هستند زیرا دیگران آنها را می شناسند و می بینند.

روش خودتان را پیدا کنید

برای جلب توجه نیازی نیست موهایتان را صورتی رنگ کنید یا صورتتان را رنگ کنید. فقط باید ظاهر و استایل خود را پیدا کنید. به همه نشان دهید که احساس خوبی دارید. ظاهری پیدا کنید که به شما احساس خوبی بدهد. فرقی نمی کند ظاهری رسمی داشته باشید، ظاهری جوان پسند یا ظاهری منحصر به فرد. ظاهر مناسب را انتخاب کنید و ظاهر خود را ایجاد کنید.

مرتبط  زنان عاشق چه مردانی می‌شوند؟

ریسک کنید

برای محبوبیت، باید از فرصت‌های زیادی برای برقراری ارتباط در سطح اجتماعی که از آن لذت نمی‌برید استفاده کنید، پس آماده باشید تا اقدامات شدیدی انجام دهید.

طوری رفتار نکنید که انگار اهمیتی نمی‌دهید

اگر می خواهید با هر آنچه که زندگی به شما می زند خوب و شاد به نظر برسید، لبخند زدن قدم بزرگی است. لازم نیست همیشه لبخند بزرگی داشته باشید، اما یک لبخند نرم در هنگام ملاقات با دیگران یا اولین کسی که لبخند می زند کافی است، باعث می شود دیگران تمایل به معاشرت با شما داشته باشند.

گام دوم: معاشرتی بودن

جلب توجه نکنید، علاقه نشان دهید

سعی نکنید برای جلب توجه جذاب باشید. در عوض، به آنها علاقه مند شوید، در مورد کار یا تحصیلات آنها بپرسید. از خانواده آنها بپرسید یا چه کار می کنند.

چگونه با رفتاری دوستانه محبوب باشیم

مردم محبوب نه تنها با همسالان خود، بلکه با والدین، معلمان، کارفرمایان، فروشندگان خیابانی، نظافتچیان ساختمان، کودکان محلی و به طور خلاصه همه دوستانه هستند. با کسی به خوبی ارزن. آنها دوستانه هستند.

زیادی نزدیک نشوید

بین بیش از حد اجتماعی بودن و بیش از حد اجتماعی بودن تفاوت وجود دارد به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید وقتی فکر می کنید سوال شما باعث ناراحتی طرف مقابل می شود زبان بدن را یاد بگیرید و دست از عمل بردارید >|

گام سوم: مشارکت کردن

به تیم‌های ورزشی ملحق شوید

پیوستن به یک تیم ورزشی شما را در معرض افراد زیادی قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید با افراد مختلفی که ممکن است در زندگی روزمره خود آنها را نبینید تعامل داشته باشید.

مرتبط  بهترین راه‌های کنار آمدن با سوگ

چگونه با پیوستن به انجمن‌ها محبوب باشیم

درگیر شدن در جوامع مختلف در مدرسه یا دانشگاه راه دیگری برای گسترش افق های خود و ملاقات با افراد بیشتر است.

پیشنهاد: چرا از صمیمیت با دیگران می ترسیم؟ آن را بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا