روانشناسی

شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها

تست ها و آزمون های شخصیتی سرگرم کننده و روشنگری زیادی وجود دارد. تست MBTI یکی از محبوب ترین تست های شخصیتی است که برای استخدام و شناسایی افراد در موقعیت های مختلف استفاده می شود. اما همه تست های شخصیت به اندازه این تست جالب دقیق نیستند. برخی از این تست ها به شما کمک می کند تا در مورد شخصیت و ویژگی های شخصیتی خود بیشتر بدانید. شخصیت مبتنی بر موی مردانه، شخصیت مبتنی بر موقعیت، شخصیت مبتنی بر رنگ مو برخی از این چالش ها هستند. ما را در دلتاماگ دنبال کنید

شخصیت شناسی از روی فرم شانه‌ها

یکی از آن تست های شخصیت بر اساس ویژگی های بیرونی، تست شخصیت شکل شانه است. شکل شانه به دلیل ژنتیک یا به مرور زمان و با تکرار حرکات خاص می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. برای انسان متواضع، شانه ها بیشتر به پهلو و برای انسان مغرور، شانه ها صاف و بیرون است. بنابراین شخصیت بدون لطف بر اساس تست های شخصیتی رایگان نیست.

ما به برخی از ویژگی های شخصیتی مشترک مرتبط با شکل های مختلف شانه نگاه خواهیم کرد.

  1. شانه های کمی مقعر

یکی از ویژگی های شانه های گرد کمرویی و دوری از زندگی اجتماعی است. این افراد کمتر از ذهن و بدن خود استفاده می کنند. این افراد از 40 سالگی شروع به تلاش برای زندگی سالم کردند. آنها دوستان نزدیک کمی دارند و برخی از آنها اغلب از افسردگی و مشکلات روانی ناشی از آن رنج می برند. افرادی که شانه های پایینی دارند افرادی متواضع و آرام هستند.

  1. شانه ها بسیار خمیده هستند
مرتبط  این مردان هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند

این حالت نه تنها یک خطر برای سلامتی محسوب می شود، بلکه شکل شانه ها که کاملاً خم شده اند، نشان دهنده مشکلات این افراد در روابط اجتماعی است. آنها برای حفظ روابط صمیمانه سخت کار می کنند و اگرچه بسیار باهوش هستند، اما همیشه در زندگی کاری خود با مشکلاتی مواجه می شوند.

  1. شانه‌های گرد

افرادی که شانه های گرد دارند، دوستانه، اجتماعی و مردم گرا هستند. این افراد در بین دوستان و آشنایان به دلسوزی و همدلی نسبت به اطرافیان معروف هستند. آنها بسیار با ملاحظه هستند و به دوستان خود کمک می کنند. گاهی بیشتر به نیازهای دیگران فکر می کنند تا نیازهای خودشان و این نقطه ضعف آنهاست. به این دلیل است که آنها نمی توانند خود را دوست داشته باشند، در زندگی واقعی به کمی نیاز دارند و اغلب به دلیل عشق شدیدشان نادیده گرفته می شوند.

  1. شانه‌های پهن

شخصیت گسترده یک فرد نشان دهنده اعتماد بیش از حد است. این افراد هنگام راه رفتن شکم خود را منقبض کرده و شانه های خود را بالا می آورند. افرادی که شانه های پهن دارند عموماً دارای اعتماد به نفس و شجاع هستند. آنها توانایی رهبری و راهنمایی اطرافیان را دارند و گاهی اوقات می توان آنها را توسط دوستانشان قابل اعتماد و راحت نامید.

این افراد در زندگی زناشویی خود با تغییرات زیادی روبرو هستند. شخصیت افراد چهار شانه نشان می دهد که آنها مبارز و پرخاشگر هستند. عادتی که باعث می شود این افراد شغل خود را از دست بدهند. این افراد باید کمی فروتنی را از افراد درجه سه بیاموزند.

  1. شانه راست
مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید شما فردی غرغرو هستید!

شخصیت های محور متعادل اصل تعادل را در زندگی آنها منعکس می کنند. این افراد زندگی منظمی دارند و می دانند چگونه و چه زمانی احساسات خود را کنترل کنند. این افراد به طور کلی قابل اعتماد، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند. او سعی می کند بین زندگی حرفه ای و شخصی خود تعادل برقرار کند. این افراد اغلب قبل از 36 سالگی به موفقیت های شغلی و عاطفی دست می یابند.

  1. شانه های ناهموار

از شانه ها گرفته تا شخصیت، افرادی که شانه های نامتعادل دارند، با مشکلات زیادی روبرو هستند. این افراد در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های ستون فقرات، بیماری های قلبی و مشکلات خونی هستند. شانه های نامتعادل که نشان دهنده مشکلات ستون فقرات است، مشکلات زیادی را در زندگی فرد به دنبال دارد. افرادی که شانه های ناهموار دارند نیز می توانند انعطاف پذیر و سازگار در نظر گرفته شوند. آنها به افراد مدبر تبدیل شده اند که می توانند مشکلات را در مواجهه با چالش ها حل کنند.

نتیجه‌گیری

مهم است که به یاد داشته باشید که ویژگی های شخصیتی تحت تأثیر ترکیبی از عوامل از جمله ژنتیک، محیط و تجربیات شخصی است. شکل شانه در بهترین حالت تنها یک جنبه از شخصیت فرد را آشکار می کند و سایر جنبه های شخصیتی فرد را نادیده می گیرد. علاوه بر این، زبان بدن و وضعیت بدن می تواند نقش مهمی در احساس و رفتار افراد داشته باشد. بنابراین، هنگام ارزیابی افراد و ویژگی های آنها، توجه به موارد مختلفی که آنها را احاطه کرده است، مهم است.

مرتبط  چرا بعضی افراد نمی‌خواهند عاشق شوند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا