روانشناسی

این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می‌اندازد

برخی از زوج های جوان مهارت های گفتاری ندارند و برای برقراری ارتباط مشکل دارند. در مقاله مجله اینترنتی بنوان به رفتارهای نامناسب مردان در روابط عاطفی می پردازیم.

رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

در زیر به مهمترین موضوعاتی می پردازیم که می تواند به رابطه عشقی زن و مرد آسیب جدی وارد کند.

داشتن ابهام در صحبت از رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

اینها افرادی هستند که وقتی از آنها سوال می کنید پاسخ مستقیمی نمی دهند و واقعاً از هر چیزی که نیاز به تعهد کلامی دارد متنفر هستند. این افراد مبهم صحبت می کنند و رفتار غیر واقعی دارند. این رفتار برای خانم ها آزاردهنده است زیرا هرگز از افکار و احساسات مردان مطمئن نیستند.

بهترین راه برون رفت از این بحران صداقت است. سعی کنید شوهرتان را دشمن نبینید. درعوض، سعی کنید با دقت وجوه مشترک در هر موضوع را شناسایی کنید.

مردانی که از بحث در مورد مسائل اجتناب می‌کنند

برخی از مردان دوست دارند سرعت خود را کاهش دهند و همیشه برای فکر کردن به زمان نیاز دارند. گاهی اوقات ممکن است همسر خود را از کاری که انجام داده اند مطلع نکنند. در چنین شرایطی زنان سردرگم و بلاتکلیف می مانند. در نتیجه همیشه سوالات حل نشده و بی پاسخ زیادی بین شما وجود خواهد داشت. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است اگر همسرتان می‌خواهد در مورد چیزی با شما صحبت کند، از او دوری نکنید و با صحبت کردن در مورد آینده او را آزار ندهید.

مرتبط  مراقب این زنان هوسباز باشید

اگر نمی‌خواهد. در این زمان صحبت کنید. ابتدا به حرف همسرتان گوش دهید و به نیازهای او پاسخ دهید. سپس زمان مناسب و مناسبی را برای صحبت انتخاب کنید و اطلاعات سخاوتمندانه بدهید.

مردانی که ساکت و عبوس می‌شوند

بعضی از مردها وقتی که همسرشان در مورد احساساتشان صحبت می کند خوب می نشینند و گوش می دهند. با این حال، وقتی نظر آنها را می‌پرسید، به نظر می‌رسد که آنها حتی نمی‌پرسند یا به حرف‌های همسرشان گوش نمی‌دهند. در چنین شرایطی انسان ها به ارواح تبدیل می شوند، انگار که زنده نیستند. در مردان، این رفتار ممکن است ناشی از اضطراب یا سردرگمی باشد. بنابراین اکنون نمی توانند صحبت کنند و سکوت را ترجیح می دهند. در چنین مواقعی به جای سکوت، بگو صدایت را شنیدم. من می خواهم یک لحظه در مورد آن فکر کنم. برای ایجاد یک رابطه عاطفی خوب، به مقاله «محبت بیش از حد به همسرتان خطرناک است» مراجعه کنید.

عدم مطرح کردن خواسته‌ها از رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

برخی از مردان بدون اینکه او بداند سعی می کنند خواسته ها و نیازهای خود را از زنان پنهان کنند. اگر همسرم مرا دوست داشته باشد، می توانند به خودشان بگویند که نیازهای من را درک خواهد کرد. توجه داشته باشید که همسرتان قدرت خواندن ذهن شما را ندارد. بنابراین احساس ناامیدی می کنید و به این نتیجه می رسید که او فرد خوبی برای زندگی کردن نیست.

مردانی که احساسات خود را سرکوب می‌کنند

این افراد خودشیفته ای هستند که بدون واکنش تا حد ممکن ناگهان مانند کوره منفجر می شوند. این مردان تأیید کردند که آنها عادل هستند. اما ناگهان، زمانی که انتظارش را ندارید، مانند یک آتشفشان فوران می کنند. این مردان نمی دانند چگونه با اضطراب و استرس خود کنار بیایند.

مرتبط  ۳ علت اصلی طلاق و جدایی زوجین +ویدیو

مطالب پیشنهادی: این کار را صبح انجام دهید + فیلم را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا