معرفی بهترین ها

بهترین مربی یوگا در تهران کیست؟ [آدرس +شماره تماس]

لیست بهترین مربی یوگا در تهران

1.مرکز تخصصی یوگا ملیکا یوگا (ملیکا شجاعی نیا)

اینستاگرام: melikayogaa

ایمیل: melika.shojaeinia@gmail.com

Milka Yoga، آموزشگاه تخصصی یوگا و ریلکسیشن با تقریبا ده سال تجربه و نتایج عالی، یکی از بهترین هاست. یوگا . کلاس های آموزشی در تهران این بهترین مربی یوگا در تهران از جدیدترین تکنیک های یوگای روز دنیا برای آموزش مراجعین بر اساس آرامش و آرامش استفاده کرده است. تا جایی که توسعه و نوسازی تجهیزات و امکانات یوگا توانسته نظر و رضایت مشتریان را جلب کند، استفاده از محیطی بزرگ مجهز به اساتید معروف و ممتاز یوگا، سطح کیفی را بالا برده است. . خدمات در این کلاس یوگا ممتاز در تهران. به گونه ای که هر مراجعه کننده ای از اجرای این کلاس یوگا رضایت کامل داشته و خانم ملکا شجاعی نیا را بهترین مدرس یوگا در تهران معرفی می کند. برای اطلاعات بیشتر، راهنمایی ها و ثبت نام در کلاس ها و دوره های یوگا به صفحه اینستاگرام او به نام melikayogaa مراجعه کنید.

خدمات دوره آموزشی:

  • قانون هاتا، قانون ایجنگارا، قانون وینیاسا
  • قانون بیکرام، قانون وینیاسا و قانون کریپالو
  • آشتانگا یوگا، تمرینات شکم و 21 روز کلاس رایگان یوگا
  • دوره های یوگا و آسانا مبتدی و متوسط

2.مرکز تخصصی یوگا و ریلکسیشن زی یوگا

ایخالی: تهران – سردانیا – کای آناهیتا – پ. 2 – برج امین – طبقه هفتم – جی یوگا <بزرگ>

اگر به دنبال بهترین مربی یوگا در تهران هستید به زی یوگا مراجعه کنید. این کلاس بی نظیر یوگا و ریلکسیشن با بیش از یک دهه تجربه و سابقه قوی، آماده ارائه خدمات استثنایی و با کیفیت به مشتریان است. در واقع او انجام می دهد. زینب گودرزی با بیست سال تجربه و تخصص و هر روز مهمان نوازی این گروه را تأسیس کرد. بنابراین می توانند از خدمات ویژه و منحصر به فرد این کلاس یوگا برای آرامش کامل بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت دوره ها و ثبت نام در دوره های مختلف یوگا می توانید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

مرتبط  بهترین جراح پلاستیک تهران کیست؟ [آدرس +خدمات]

فعالیت ها و دوره های آموزشی:

  • او کلاس های یوگا، مدیتیشن و انرژی را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند
  • سبک های یوگا از مبتدی تا متخصص
  • یوگا درمانی، تاب خوردن، هاتا و آیینگار
  • وینیاسا، شیواناندا، مدیتیشن و واژرا توسط مربیان حرفه ای و با تجربه

 

 

3.مؤسسه تخصصی یوگای علمی نوا

آدرس: تهران – جوزف آباد – خیابان اسدآباد – خیابان 30 (کاویان) – پ. 1 – طبقه اول – موسسه یوگا علمی ناوا > اینستاگرام: navayoga ایمیل: info@navayoga.com

دکتر که ریاست موسسه علمی ناوا یوگا را بر عهده دارد. عباس روحبخش یکی از بهترین و مورد اعتمادترین کلاس های یوگا در تهران است. این مربیان ممتاز یوگا از تهران مرکز علمی نوا یوگا را با هدف ارائه خدمات منحصر به فرد و منحصر به فرد به علاقه مندان به یوگا، مدیتیشن و انرژی درمانی تاسیس کردند. علاوه بر این، کلیه آموزش های مبتنی بر یوگا در مرکز علمی نوا بر اساس سه اصل قوانین هستی: قوانین تکامل، رویکرد سیستماتیک و قوانین یکپارچگی به متقاضیان آموزش داده می شود و این ویژگی آنها را به حداکثر می رساند. شادی با مراجعه به این کلاس علمی و تخصصی یوگا در تهران می توانید از خدمات بی نظیر و با کیفیت آنها بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر، نکات و کلاس های یوگا، به www.navayoga.com مراجعه کنید.

خدمات و دوره های آموزشی

  • برگزاری کلاس های یوگا عمومی و اختصاصی توسط اساتید حرفه ای و مجرب.
  • دوره های یوگا، مدیتیشن و انرژی درمانی برای Omi
  • دوره های یوگا، مدیتیشن و انرژی درمانی برای بانوان
  • کلاس آنلاین یوگا برای تمام سنین
مرتبط  بهترین کارواش اتوماتیک در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی و خدمات

قبل از اینکه یکی دیگر از بهترین مربیان یوگا در تهران را به شما معرفی کنیم، از شما دعوت می کنیم از مقاله ما در مورد بهترین باشگاه های بدنسازی تهران دیدن کنید.

4.مؤسسه یوگا عطر مهر

تهران – خیابان ولیعصر (عج) – تقاطع پارک وی – نرسیده به پارک فردوس – خیابان عارف نسب – شماره 10 – واحد 1 – موسسه یوگای عطار مهر شماره تماس: 02122709682 – 02122709683 >اینستاگرام: atremehryoga: yoga
com.

اگر به دنبال بهترین معلم یوگا در تهران هستید به موسسه یوگا آتار مه بیایید. این گروه با 10 سال سابقه و کارایی بالا از بهترین پرسنل و مربیان بهره می برد. ما انواع آموزش یوگا از جمله مدیتیشن و انرژی درمانی را بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می دهیم. این موسسه حرفه ای یوگا یک محیط بزرگ یوگا مجهز به تجهیزات مدرن و آرامش بخش برای حداکثر رضایت مشتری ارائه می دهد. اگر می خواهید دوره حرفه ای یوگا را زیر نظر بهترین معلمان در فضایی آرام بگذرانید، به اترم مهر بیایید و از کیفیت و خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

خدمات و دوره های آموزشی:

  • کلاس های یوگا حضوری و آنلاین برای کودکان
  • کلاس های یوگا برای نوجوانان و بزرگسالان
  • دوره های یوگا و مدیتیشن برای مبتدیان، سطوح متوسط ​​و پیشرفته برای بزرگسالان
  • ما خدمات مشاوره یوگا را از مربیان مجرب و حرفه ای ارائه می دهیم.

در زیر شما را به دیدن مقاله بهترین کلاس های رقص در تهران دعوت می کنیم.

5.مرکز جامع یوگا سینا

آدرس: تهران – اکباتان – سطح 2 – بلوک 18 – لوانگ – مرکز یوگا سینا

شماره تماس: 02144664412

اینستاگرام: sinayogacenter

ایمیل: info @yogasina. نه

مرکز یوگا سینا یکی از بهترین مکان ها برای یوگا در تهران است. این گروه در راستای آموزش تخصصی و منحصر به فرد یوگا اقدام به طراحی و معرفی کلاس های تخصصی یوگا نموده است. تا افراد بتوانند یوگا، مدیتیشن و انرژی درمانی را مطابق با استانداردهای جهانی زیر نظر بهترین مربی یوگا در تهران تجربه کنند. یوگا سینا جهت بهره مندی دوستداران یوگا اقدام به برگزاری کلاس ها و خدمات آموزشی برای تمامی گروه های سنی نموده و شما می توانید به راحتی در این مرکز جامع در کلاس های حضوری و آنلاین یوگا ثبت نام کنید. یکی از ویژگی های مرکز یوگا سینا، راحتی مربیان مجرب و حرفه ای است که سبک های کامل و تخصصی آموزش ذهنی، آموزش یوگا با توجه به سن و نیاز افراد و همچنین نظارت مستمر بر روند یادگیری یوگا و آرامش را ارائه می دهند. . ذهن…

مرتبط  بهترین و با سابقه ترین شرکت سئو سایت در کرج کجاست ؟ آدرس + خدمات

مشتریان

آموزش و آموزش خدمات:

  • یوگا را با معلمان حرفه ای و با تجربه تمرین کنید
  • دوره های اضافی یوگا، مدیتیشن، انرژی درمانی و معنویت درمانی برای گروه های سنی مختلف
  • یوگا در طبیعیت
  • خشم و آرامش در موقعیت های مختلف

سؤالات متداول:

1- آیا یوگا کار ذهنی است؟ نه، یوگا انواع مختلفی دارد. علاوه بر رشد و نمو روح، فواید بیشماری برای سلامتی و تندرستی بدن نیز به همراه دارد. برخی از اشکال یوگا شامل تمرینات بدنی (آسان) است.

2- لباس های یوگا چیست؟ اما در برخی موارد می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید. همچنین برای فعال کردن چاکرای مربوطه، مربی رنگ مورد نظر را با هم ارتباط می دهد.

3- چه کسانی برای یوگا مناسب نیستند؟ مناسب برای تمام گروه های سنی. البته اگر فرد از نظر جسمی سالم باشد. افراد مبتلا به فشار خون، بیماران قلبی، زنان مبتلا به فلج مغزی و زنان باردار پس از سه ماه نمی توانند یوگا انجام دهند. و همچنین کسانی که از ناهنجاری های پوستی مانند زانو درد، کمر درد، گردن درد و … رنج می برند. آنها باید مشکلات خود را به مربی اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا