دکوراسیون داخلی

۶ راهکار کم هزینه برای از بین بردن بوی بد فرش

گاهی اوقات یک کار ناخوشایند مانند از بین بردن بو از فرش می تواند در زندگی شما اختلال ایجاد کند و شما را گیج کند. اگر شما نیز به دنبال راه حل های آسان و ارزان برای از بین بردن بوی بد فرش هستید، این مقاله از بنوان ای را از دست ندهید.

چگونه بوی بد فرش را با روش‌های خانگی از بین ببریم؟

برای از بین بردن بوی بد فرش به دلایل مختلف از جمله رطوبت، حیوانات خانگی، جوندگان خواری و …. br>

منطقه را تهویه کنید

مطمئن شوید که منطقه به خوبی تهویه می شود. باز کردن پنجره ها و ایجاد جریان هوای طبیعی می تواند به از بین بردن بوها در اتاق کمک کند.

فرش ها را مرتباً تمیز کنید

فرش ها را به طور مرتب تمیز کنید و از محصولات به درستی استفاده کنید. استفاده از قالیشویی های مخصوص و محلول های شستشوی مناسب به کاهش بوی نامطبوع کمک می کند.

استفاده از پاک کننده های طبیعی

می توانید از مواد طبیعی مانند سبوس برنج، چوب سدر، استفاده از سدیم استفاده کنید. بی کربنات و پراکسید هیدروژن. این ماده بوی فرش را جذب می کند و تا حد زیادی آن را از بین می برد.

استفاده از دئودورانت ها

می توانید از محصولاتی مانند پودر دئودورانت استفاده کنید. این محصول می تواند بوهای نامطبوع را جذب کرده و فضایی تازه و خوشبو ایجاد کند. محیط اطراف را پاک می کند و آن را با رایحه ای مطبوع پر می کند. پودر فلفل روغن هایی مانند لیمو و سایر روغن های ضروری می توانند به از بین بردن بو کمک کنند.

مرتبط  این وسایل اضافه را سریعا از خانه دور بریزید

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یکی از ساده ترین و ارزان ترین کارها است. بو برای از بین بردن بدی ها. جوش شیرین را روی فرش با بوی نامطبوع بریزید و آن را کاملا پخش کنید. پس از یک دوره زمانی معقول، می توانید جوش شیرین را با جاروبرقی پاک کنید. حالا محل مورد نظر را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. جالب است بدانید که برای از بین بردن لکه فرش می توانید از جوش شیرین استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا