دکوراسیون داخلی

در خانه کوچک تلویزیون را کجا قرار دهیم؟

در خانه های کوچک، یافتن بهترین مکان برای تلویزیون می تواند کمی دردسرساز باشد، زیرا می تواند بر چیدمان اتاق تاثیر بگذارد. این مقاله را از مجله اینترنتی بنوان دنبال کنید.

قرارگیری تلویزیون در خانه‌های کوچک

اگر با این مشکل نیز روبرو هستید ، نگران نباشید ، در این مقاله ما در مورد راه حل های مفید در این زمینه بحث خواهیم کرد.

قرارگیری بین قفسه‌های کتاب

یک ایده این است که تلویزیون را بین قفسه های کتاب قرار دهید. با این حال ، در یک خانه کوچک ، چیدمان فضا بسیار مهم است و استفاده از ایده های خلاقانه مفید است. قفسه ها تنها مکانی برای ذخیره کتاب نیستند ، می توانید آنها را به مکانی برای تلویزیون تبدیل کنید.

نصب روی دیوار از ایده‌های قرارگیری تلویزیون در خانه‌ های کوچک

اگر نمی توانید فضای اختصاصی برای تلویزیون ایجاد کنید، آن را روی دیوار نصب کنید. برای زیبایی بیشتر، قفسه هایی را روی دیوار نصب کنید و گل ها، قاب عکس ها یا تزئینات دیگر را به نمایش بگذارید. ویدیو را تماشا کنید تا به راحتی و به سرعت یک ساعت دیواری بسازید تا خانه خود را زیباتر کنید.

مرتبط  ۵ ایده جذاب آب‌نما برای فضای کوچک

رنگ کردن دیوار

می توانید دیوار پشت تلویزیون خود را رنگ کنید. رنگ های تیره دیوار مانند زغالی، سرمه ای، آبی و مشکی به کاهش نویز بصری و حواس پرتی کمک می کند و توجه را بر روی صفحه تلویزیون متمرکز می کند. رنگ مورد نظر مات و ترجیحا بدون هیچ گونه براقی است. به همین دلیل رنگ مشکی را برای دیوار پشت تلویزیون مناسب می دانند.

دیوارپوش چوب یا سنگی از ایده‌های قرارگیری تلویزیون در خانه‌ های کوچک

پایه دیواری یک ایده جذاب و عالی برای نصب تلویزیون در عین به حداقل رساندن فضا است. شما می توانید طرح ها و رنگ های منحصر به فردی را برای پوشاندن دیوارهای خود انتخاب کنید تا فضای داخلی خانه خود را جلوه بی نظیری ببخشید.

استفاده از میز

هیچ محدودیتی برای طراحی شما وجود ندارد و می توانید از تلویزیون در فضاهای کوچک استفاده کنید. بهترین ایده این است که پایه تلویزیون را در گوشه ای از اتاق قرار دهید تا گوشه آن به خوبی پر شود و فضای زیادی را اشغال نکند.

ترکیب تلویزیون دیواری و میز تلویزیون

ترکیب تلویزیون دیواری و میز RTV ایده دیگری است که در فضاهای کوچک قابل استفاده است.

نصب بالای شومینه از ایده‌های قرارگیری تلویزیون در خانه‌ های کوچک

برای ایجاد یک اتاق نشیمن راحت و جذاب، توصیه می کنیم شومینه و تلویزیون را روی یک دیوار نصب کنید تا نقطه کانونی منحصر به فردی در خانه شما ایجاد شود.

توصیه می کنیم بخوانید: این چراغ زیبا خانه را تزئین می کند + ویدیو را بخوانید

مرتبط  ساده‌ترین روش برای داشتن خانه‌ای شیک و گران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا