دکوراسیون داخلی

ایده‌های جذاب و دیدنی برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

در این مطلب 18 ایده جالب برای تزیین اتاق کودک نوشته ایم. ایده هایی که در آن می توانید برای تزئین اتاق مورد علاقه خود الهام بگیرید. تزیین اتاق کودک یکی از سخت ترین کارها برای والدین دارای فرزند است. ممکن است بخواهید اتاق را مطابق میل فرزندتان مبلمان کنید، اما به یاد داشته باشید که او هنوز جوان است و ممکن است احساسات ناپایدار و موقتی داشته باشد. بنابراین وظیفه شماست که آگاهی و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و با رعایت علایق او را به بزرگسالی هدایت کنید.

ایده‌های دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

۱. اتاقی پر از سرگرمی

اتاقی پر از سرگرمی و بازی آرزوی هر پسر فعال و فعالی است. چیزهایی مانند تاب، طناب کوهنوردی، نردبان، تخت، میز چوبی محکم با دروازه توپی در پشت آن و مبل شنی راحت می توانند کودک را شاد کنند. به عنوان پدر و مادر، سلیقه پسرتان را می شناسید، بنابراین می توانید از اسباب بازی های مورد علاقه او در طراحی اتاق خواب او استفاده کنید و فرزندی شاد داشته باشید.

۲. اتاق‌خواب با طرح کهکشان

اتاق خوابی به سبک «جنگ ستارگان» می تواند نوجوانان را به وجد بیاورد. می توانید از دیالوگ های خاطره انگیز سری فیلم های جنگ ستارگان بر روی دیوار اتاق خواب خود استفاده کنید. مواردی مانند استیکرها و نمودارها با شخصیت های مورد علاقه فرزندتان و همچنین مجموعه های کهکشانی جالب در رنگ های روشن و تیره می توانند انتخاب های خوبی برای طراحی اتاق کهکشانی باشند.

مرتبط  این دکوراسیون، سبک منزل اشراف‌زاده‌هاست

۳. ترکیب بازی و خواب

ترکیب بازی و تخت برای پسرانی که نمی توانند بازی را متوقف کنند، ایده بسیار خوبی است. اگر بودجه لازم برای ساخت این تخت را ندارید. می توانید یک تخت مستعمل بخرید یا تخت قدیمی او را با لوازم ورزشی به تختخوابی جدید، زیبا و سرگرم کننده تبدیل کنید.

۳. دودلینگ یا طرح‌های درهم و برهم و شلوغ

اگر کودک شما عاشق پازل، ریاضی و علوم است، این طرح به او قدرت باورنکردنی برای رسیدن به اهدافش می دهد. دیوارهای تخته سیاه رنگارنگ پر از تصاویر و نوشته های علمی اتاق را تزئین می کنند. فراموش نکنید که یک دیوار خالی برای کودک خلاق خود بگذارید تا بتواند تصاویر علوم و ریاضیات را بکشد.

۵. اتاق‌خواب با فضایی اکشن

یکی از ایده های تزیین اتاق کودک ایجاد فضایی سرشار از انرژی و هیجان است. با طناب کوهنوردی بر روی سقف و طراحی اسکیت بورد یا تخته اسکیت، این اتاق کودک فوق العاده کودک شما را عاشق می کند. بنابراین وقتی کودک شما انرژی زیادی دارد، می تواند انرژی خود را آزاد کند و با فعالیت های جالب سرگرم شود.

۶. طرح کلان شهر

هر ابرقهرمانی باید پادشاهی خود را داشته باشد. با این اتاق، جنگجوی جوان شما شب را در کلان شهر زیبایش می گذراند. طراحی شهری این اتاق دارای نور ملایمی است که جلوه زیبایی به اتاق می دهد.

۷. اتاق‌خوابی برای خوش‌تیپ‌ها

زیبا و شیک بودن فقط مختص دختران نیست. اگر پسر شما سبک و ظاهر خاصی دارد، در تزئین اتاقش به این موضوع توجه کنید. کمد جادار، چوب لباسی، جاکفشی و کشوهای زیاد برای یک مرد کوچولوی بامزه مهم هستند. یک آینه بلند را در نقطه ای روشن قرار دهید تا پسرتان به راحتی آن را رد کند.

۸. اتاق شیروانی

یکی از آرزوهای پسرها داشتن یک اتاق زیر شیروانی با صندلی های راحت و یک گاراژ کوچک برای حمل غذا و وسایل مفید است. ترکیب سیاه، سفید و سبز یادآور رویای پسر دیگری است که همان فوتبال است.

مرتبط  ۴ نکته کلیدی دکوراسیونی در داشتن عمری جاودانه

۹. ترکیب اتاق‌خواب و بازی‌های ویدئویی

پسرها معمولا عاشق بازی های ویدیویی هستند. اگر فرزندتان اینگونه است بهتر است قسمت های خانه را طوری بچینید که بتواند به راحتی فضای بازی را پیدا کند. در صورت امکان، از براکت دیواری استفاده کنید یا تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. با قرار دادن قفسه ها یا جعبه ها روی دیوار، فضایی را برای کنسول های بازی باز کنید. استفاده از کیسه های لوبیا یا پارچه می تواند زمان بازی کودک شما را دو برابر کند.

۱۰. صندلی تایری در گوشه‌ای از اتاق

اگر کودک شما برای نشستن در حین بازی مشکل دارد، این صندلی زیبا و کاملا خلاقانه را امتحان کنید. با استفاده از چند حلقه لاستیکی، اسپری رنگ و یک فرش گرد می توانید این نوع صندلی را به راحتی بسازید.

۱۱. اتاق خواب با طرح ماشین

اگر پسر شما به ماشین های کوچک علاقه مند است، ایده ای هوشمندانه و زیبا داریم تا انواع ماشین ها را در اتاق خواب او قرار دهید. برای این کار نوارهای مغناطیسی را به دیوار اتاق کودکان وصل کنید و ماشین های اسباب بازی را به دلخواه روی آنها قرار دهید. این طرح یکی از محبوب ترین ایده ها برای تزیین اتاق پسرانه است

۱۲. اتاق‌خواب چادری

اگر کودک شما عاشق طبیعت است، می توانید زیبایی طبیعت و کمپینگ را وارد مهد کودک کنید. اتاق زیر شیروانی مکانی عالی برای بازی و تصور کودک شما است. رنگ‌های سبز و قهوه‌ای نیز یادآور جنگل‌ها و طبیعت هستند.

پرطرفدارترین چادرهای بازی را ببینید.

۱۳. اتاق رنگارنگ

با این طراحی زیبا و سرگرم کننده انرژی بیشتری به اتاق کودک خود می دهید. چند پوند رنگ و مقداری نوار چسب برای ساختن این مکان کافی است. می توانید بنا به سلیقه خود در هر نقطه از دیوار خطوط رنگی بکشید اما بهتر است این خطوط را در گوشه دیوار نگه دارید تا جز به عنوان دکور بر اتاق مسلط نباشند.

۱۴. اتاق‌‌خواب جنگلی

داشتن خانه ای در جنگل آرزوی هر کودکی است. یک خانه کوچک با نقاشی دیواری چوبی خانه مانند باعث می شود بچه های شما احساس کنند که در جنگل هستند. این طرح برای روزهای بارانی که کودک نمی تواند از خانه خارج شود و باعث شادی و نشاط می شود بسیار مناسب است.

مرتبط  با پوست گردو دکوری شیک بسازید +ویدیو

۱۵. اتاق پسر کتاب‌خوان

اگر فرزندتان عاشق کتاب خواندن است، حتما باید به این فکر کنید که کتاب هایتان را کجا نگه دارید. اگر کتابخانه دارید، می توانید فرزندتان را به خواندن بیشتر تشویق کنید. اگر فضای کافی برای ذخیره کتابخانه خود ندارید نگران نباشید. قفسه های جذاب و جعبه های مستطیلی و مربعی این کار را بسیار آسان می کند.

۱۶. طراحی اتاق‌خواب با رنگ موردعلاقه

اگر کودک شما رنگ خاصی را دوست دارد، رنگی را انتخاب کنید که اتاق را روشن کند. به عنوان مثال، یک پرده آبی روشن در اتاق خواب اتاق را زیباتر می کند و فضایی آرام و با طراوت ایجاد می کند. رنگ قهوه ای و رنگ چوب تیره اتاق را زیبا و گرم می کند.

۱۷. اتاق‌خواب سرخپوستی

با افزودن صحنه هندی و استفاده از فرش و استیکر هندی به راحتی می توانید یک اتاق هندی شیک و زیبا برای کودک خود بسازید. برای این نوع دکوراسیون از رنگ های گرم استفاده کنید. می توانید از عناصری مانند نیزه و گیاهان برای تزئین اتاق استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این موارد باید بسیار محافظت شوند.

۱۸. اتاقی برای دوست‌داران حیوانات خانگی

اگر پسر شما مسئولیت حیوان خانگی را بر عهده گرفته و قصد دارد آن را در اتاق خواب خود نگه دارد، باید به فکر مکانی برای حیوان خانگی پسرتان باشید.

فرزند شما روز به روز در حال رشد است علایق و نیازهای او همیشه در حال تغییر است اگر احساس می کنید که باید اتاق او را عوض کنید، از ایده های بالا برای تغییر دکور ساختمان او استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اتاق به دلخواه شما تزئین نخواهد شد پس احساسات و سلیقه خود را کنار بگذارید و از منطق و سلیقه پسرتان برای طراحی اتاق خواب استفاده کنید.

|

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا