دکوراسیون داخلی

هر خانه‌ای با این وسیله دکوری، زیبا می‌شود

اگر از جمله کسانی هستید که عاشق گیاهان سبز و زنده هستید، به خوبی می دانید که وجود گیاهان در خانه می تواند فضایی سرزنده ایجاد کند. قرار دادن گیاهان مختلف در قسمت های مختلف خانه می تواند دکوراسیون منزل شما را زیباتر کند. در این مقاله دلتا برای دکوراسیون ایستاده است.

استندهای مناسب در دکور منزل

اگر می خواهید دکوراسیون گیاه خود را تغییر دهید، استفاده از پایه گل متفاوت به شما کمک می کند. در زیر تعدادی از این غرفه ها را معرفی می کنیم.

جا گلدانی پایه کوتاه رومیزی از استندهای مناسب در دکور منزل

اگر میز شما خلوت است، یک گلدان کوچک می تواند حس زندگی را به زیبایی فضا اضافه کند. استفاده از جا قابلمه رومیزی به شما کمک می کند تا گلدان کوچک خود را به زیباترین شکل روی میز قرار دهید

می توانید ساده ترین گلدان را انتخاب کنید و با استفاده از جا میز آن را داخل یک گلدان سفالی قرار دهید و آن را در گلدان قرار دهید. از خاک رس، به عنوان مثال، یک سنسوریا یا یک کاکتوس خاردار کوچک انتخاب خوبی است.

استند سه‌پایه

اگر می خواهید یک گلدان کوچک برای فضای کوچک خود داشته باشید، می توانید یک سه پایه بردارید و آن را بالا قرار دهید تا تصویری زیبا در فضای خود ایجاد کنید.

مرتبط  دکوراسیون عربی سبکی اصیل در طراحی داخلی

پایه گل رز ترمه بلند. این یک انتخاب عالی برای قرار دادن گلدان های با اندازه متوسط ​​در خط دید است. زیرا این نوع پایه فلزی است. بنابراین اگر آن را در سایه قرار دهید، می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. دلیل آن زنگ زدگی فلز پایه در اثر باران شدید است.

جا گلدانی رومیزی از استندهای مناسب در دکور منزل

برای قرار دادن یک گلدان کوچک 25 سانتی متری در اتاق غذاخوری، احتمالاً انتخاب خوبی است که آن را روی میز قرار دهید. اما اگر می توانید گلدان ساده خود را روی یک پایه فلزی کوچک قرار دهید. سپس گلدان را با پایه روی میز قرار دهید، می توانید اثر آن را دو چندان کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا