دکوراسیون داخلی

مهم‌ترین نکات کاربردی برای رهایی از بی‌نظمی میز آرایش

میز آرایش یکی از لوازم خانگی مهم و کاربردی است که برای ایجاد و آماده سازی صورت و مراقبت از ظاهر انسان استفاده می شود. مهمترین نکته در مدیریت این میز آرایش نحوه تمیز، زیبا و بدون چربی ساختن آن است. دلتامگ در این مقاله راه حل های ساده ای برای مرتب کردن لوازم آرایش روی میز آرایش ارائه می دهد.

چگونه چیدمان میز آرایشی بهتری داشته باشیم؟

خانم ها خیلی نگران چیدمان میز آرایش هستند، هیچ زنی دوست ندارد هر روز صبح با یک میز آرایشی لغزنده و کثیف از خواب بیدار شود. با این حال نکاتی برای داشتن یک میز آرایش زیبا وجود دارد که میز آرایش شما را زیباتر می کند. یک توالت تمیز و مرتب می تواند هماهنگی و آرامش را در اتاق خواب شما ایجاد کند

دسته‌بندی

اولین قدم در چیدمان میز آرایش، دسته بندی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی است. به عنوان مثال، محصولات پوست، آرایش چشم و محصولات لب را جدا کنید. سپس هر دسته را برای دسترسی آسان در جای خود قرار دهید.

دورانداختن محصولات منقضی شده

جواهرات خود را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. محصولات تمام شده باید دور ریخته شود تا میز آرایش تمیز شود.

مرتبط  پوشت چیست؟تاریخچه و روش‌های اصولی ست کردن

استفاده از محفظه‌ها و سبد‌ها

می توانید از سطل، سبد یا ظروف نگهداری برای نظم دادن به لوازم آرایشی خود استفاده کنید. این دستگاه ها به سازماندهی و دسته بندی بهتر محصولات کمک می کنند.

استفاده از قفسه‌ها و کشوها

اگر در اتاق رختکن خود قفسه و کشو دارید، از آنها برای نگهداری لوازم آرایش خود استفاده کنید. وسایلی که کمتر استفاده می شوند را می توان در کشوها و وسایل ضروری را می توان در قفسه ها قرار داد.

استفاده از سبدهای شفاف

سبدهای شفاف برای نظم دادن به روشویی شما عالی هستند، زیرا می توانید به راحتی آنچه در هر سبد وجود دارد را ببینید و نیازی به جستجوی وسایل خود ندارید.

تمیز کردن برچسب‌ها

تمام محصولات آرایشی و بهداشتی باید دارای برچسب نام، رنگ و مشخصات محصول باشند تا در هنگام استفاده بتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید.

دسته‌بندی بر اساس نوع محصول

آرایش را بر اساس نوع محصول (مانند رژ لب، مداد ابرو، ماسک و غیره) مرتب کنید تا به راحتی هر محصول را پیدا کنید.

جداسازی لوازم‌آرایش کوچک

محصولات آرایشی کوچک مانند مداد ابرو، خط چشم و غیره. می توانید به سرعت گم شوید، می توانید از جعبه های کوچک یا جا مدادی برای نگهداری این وسایل کوچک استفاده کنید.

جابه‌جایی وسایل نامرتبط

گاهی اوقات روی میز آرایش چیزهایی هست که ربطی به لوازم آرایشی ندارد! برای چیدمان بهتر میز آرایش بهتر است وسایل غیر ضروری را در جای خود قرار دهید.

نگه‌داری منظم

میز آرایش باید تمیز و مرتب باشد، پس از استفاده از لوازم آرایش به جای اولیه خود برگردد و روی میز نگذارد.

مرتبط  ۸ روش ساده برای نظم دادن به کمد لباس‌ها

حذف وسایل غیرضروری

یکی از مهمترین موارد در چیدمان میز آرایش، حذف وسایل غیر ضروری از روی میز است. بهتر است فقط چیزهایی را که برای آرایش روزانه به آن نیاز دارید روی میز بگذارید و از اضافه کردن چیزهای غیر ضروری خودداری کنید.

استفاده از آینه‌های دیواری

اگر میز آرایش شما آینه ندارد می توانید از آینه دیواری تزئینی برای نظم دادن به میز آرایش استفاده کنید. آینه های دیواری به اتاق شما ظاهری مدرن و شیک می بخشد.

زیبایی بصری

با توجه به دکوراسیون میز آرایش خود را به گونه ای بچینید که زیبایی بصری اتاق حفظ شود. نحوه قرار دادن و رنگ آمیزی جعبه ادکلن، اسپری های دئودورانت، لوازم آرایشی می تواند جلوه بصری زیبایی ایجاد کند.

سخن آخر

هدف اصلی از آماده سازی آرایش، استفاده آسان و سریع است. این نکات به شما کمک می کند تا یک میز آرایش زیبا و راحت داشته باشید. با رعایت این نکات، میز آرایش شما تمیز و زیبا می شود و استفاده از تمام وسایل آرایش شما آسان می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا